tiistai 11. maaliskuuta 2014

Haaste ~ Day two

"Haasteen tarkoituksena on antaa lukijoiden seurata sinun elämääsi viidentoista päivän ajalta. Sinun tulee ottaa päivittäin kuva seuraavista aiheista:
AAMU - NAAMA - HIUKSET - RUOKA - TÄRKEINTÄ - PÄIVÄ - ILTA - PÄIVÄN KUVA.
+ Sinun täytyy kertoa päiväsi kohokohdat ja kuulumiset."

AAMU
Alkoi samaan tyyliin kun eilen, paitsi että sain taas juoda kahvia!! Olipa se hyvää :) Aamuvuoroina tosiaan en tee muuta kun juon sen aamu kahvin, meikkaan ja painun töihin. Aamupalalat syön sitten vasta töissa lasten kanssa kasilta.



NAAMA, HIUKSET, ASU
 Mä ihan omin luvin lisäsin tähän ton asun, koska mun naama ja hiukset ei tuu muuttumaan arkipäivisin oikeastaan mitenkään, mutta vaatteita sitä kuitenkin vaihtelee.



PÄIVÄ
Tänään oli askartelupäivä töissä ja tehtiin lasten kanssa lintuja ikkunaan. Onnistuin jopa ampumaan itteäni liimapuikolla :DD





RUOKA
Mua ihan suunnattomasti harmittaa, että unohdin ottaa sen kuvan kun söin. Olin jo valmiiksi hakenut puhelimenkin, mutta muistin asian sitten vasta kun olin syönyt, joten kuvaa ei tältä päivältä ole. Lepopäivänä päivällisenä kuitenkin toimi kukakaalit + parsakaalit, kana, salaatti ja paistettu valkuainen.

TÄRKEINTÄ
Mun mielestä pienet erillaiset jutut tekee mukavaa piristystä suht normitylsään arkeen. Tänään pääsin taas mukavasti ennen kahta töistä ja ei ollut mitään erikoista tekemistä tälle päivälle niin päätin pistäytyä kahvilla Häggmannilla. Olin odottanut jo muutaman päivän välipalaa joka on protskupatukka kahvilla!!!




ILTA
Ilta kului sitten selaillen nettiä ja miettien, että mitäköhän sitä puuhais talvilomalla  ja millon sen ees pitäis. Taidettiin päätyä tulokseen Kuusamon kylpylähotelli Tropiikkiin, jossa viihdyttäis muutama yö. Jos talvitilanne sallii niin jotakin talvi aktiviteettia, mutta luultavasti ei. On siellä sitten kaikenlaista muuta kuten kuntosalia, keilausta, kylpylää ja sen sellasta. Sieltä suunnattais Pienelle karhunkierrokselle, josta mentäis muutamaksi päiväksi mökille saunomaan ja olemaan. Sitten oliskin vappuaatto ja siitä voi suunnata Ouluun tai jonnekin muualle, missä tapahtuu jotain. Ehkä ihan hyvä suunnitelma, ainakin tällä hetkellä.





                                                    Ihanalta näyttää kuvissa tuo karhunkierros <3

PÄIVÄN KUVA


Lapsille ei ole jäänyt epäselväksi mitkä on mun lempivärti!! Pitää sitä olla oikeanlainen nimikylttikin :)
Ja kuva ei todellakaan suostunut menemään oikeinpäin vaikka laitoin sen miljoonakertaa uudestaan. Mä välillä niin vihaan tätä bloggeria, varsinkin kuvia ladatessa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti