lauantai 22. maaliskuuta 2014

Haaste ~ Day thirteen

Haasteen tarkoituksena on antaa lukijoiden seurata sinun elämääsi viidentoista päivän ajalta. Sinun tulee ottaa päivittäin kuva seuraavista aiheista:
AAMU - NAAMA - HIUKSET - RUOKA - TÄRKEINTÄ - PÄIVÄ - ILTA - PÄIVÄN KUVA.
+ Sinun täytyy kertoa päiväsi kohokohdat ja kuulumiset."


AAMU
Huh, eilen tuli valvottua pitkään kun kävästiin siellä baarissakin ja kännykkä sanoi, että 3,5h seuraavaan herätykseen kun menin nukkumaan! Olin siis sopinut aamulenkkitreffit tyttöjen kanssa. Noh, aamulla vaan ylös ja kahvia nassuun. Oikeestaan mua ei niin kamalasti väsyttänykään kun olis voinu kuvitella ja kaiken kruunas aivan tajuttoman ihana ilman. Kun meijän aamulenkille tehty. Istuskelin terdellä kahvia juomassa ja lenkkikuteet päälle ja menoks. Lenkin jälkeenkin vielä istuskelin kahvimuki ja tupakki kädessä ulkona ja mittari näytti 7 astetta ja oli ihanaa :) Ihanat tytöt ja mukava lenkki. Huomenna uusiksi



PÄIVÄ
Kaikki nukkui vielä monta tuntia siitä kun mä lähdin lenkille, tulin kotiin, söin aamupalaa, laitoin pyykit koneeseen ja kattelin Salkkarit. Pikku hiljaa porukka alkoi heräilemään ja mahat ilmeisesti kurnimaan. Lähdettiin hakemaan krapulaisille pizzaa ja ite kävin kaupan kautta hakemassa ruokavärkkiä. Piti mennä moottorikelkalla tänään Villen kanssa ajelemaan, mutta ensinnäkin se meni rikki ja toiseksi se päivä tais sitten jäädä aika lyhkäseksi. Eipä sitä ole sitten oikeastaan muuta ku sohvalla makoiltu ja Ville hoidellu krapulaansa. Onneksi kävin aamulla lenkkeilemässä, koska muuten olisin ollu sika vihanen kun täydellinen ilma maataan sohvalla.





RUOKA
Tehtiin lohitäytteisiä parikoita raejuustolla. Nams! Oli hyviä. Halusin vähän hifistellä ja laitoin ihan viinilasit vaikka juotiin vettä ;)



ILTA
Tylsää, kateltu paskoja ohjelmia TV:stä, tai en mä ees tiedä oonko mä sitä kattonu, pelattiin vähän aikaa tanssipeliä peleikalla ja muuta eri tylsää.

TÄRKEINTÄ
Kuitenkin maailman tärkein asia on se, että mulla on se rakkain jonka kanssa viettää sitä tylsää aikaa siinä sohvalla. Mielummin näin kun yksin, kyllä mä sitä niin kauan itkin. Tää on taas niitä asioita joista ei muista olla tarpeeksi iloinen. Nyt mä muistan taas ja ehkä lopetan tän tylsästä valittamisen <3



NAAMA JA HIUKSET
Lotta teki mulle taas kalanruodon :)




PÄIVÄN KUVA


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti