tiistai 25. maaliskuuta 2014

Haaste ~ Day fifteen (maanantai)

Haasteen tarkoituksena on antaa lukijoiden seurata sinun elämääsi viidentoista päivän ajalta. Sinun tulee ottaa päivittäin kuva seuraavista aiheista:
AAMU - NAAMA - HIUKSET - RUOKA - TÄRKEINTÄ - PÄIVÄ - ILTA - PÄIVÄN KUVA.
+ Sinun täytyy kertoa päiväsi kohokohdat ja kuulumiset."


Nyt on jää kyllä haaste vähän vajaaksi, eli ei ole aamu kuva, eikä ruoka kuvaa ja tärkeintä.

AAMU
Maanantai aamu lähti taas ihana mukavasti käyntiin. Olin jo odottanytkin tätä päivää kun oli kivaa tiedossa. Ja tää on sitä kivaa mistä jo aikasemmin vihjasin Mirvan Kauneuskulma kuvalla ;)

NAAMA & HIUKSET





PÄIVÄ
Olin puoli kolmen aikaa himassa ja puoli viideltä oli aika geelikynsien laittoo, mutta sieltä soitettiinkin jo puoli neljän aikaa, että saa tulla. Niinpä lähdin heti menemään. Pari tuntia siinä meni ja kynsistä tuli ihanat. <3 Kesäksi vielä pakko saada varpaisiin se geelilakkaus.



ILTA
Kotiin kun pääsin niin söin ja Ville ilmottikin heti, että lähetään Ahonperälle viemään mun auto Matille, että saahaan se katsastukseen. Noh, siellä sitten jouduttiin odottelemaan että saatiin vaihtoauto kun Tuula oli ilmeisesti ratsastamassa ja tuli vasta ysin aikaa. Mua väsytti jo jostain syytä ihan sikana ja oli nälkä jonka johdosta kylmä. Kai se oli siitä kun oli töitten jälkeen kokoajan menossa johonki eikä kerenny istahtaa. Kotona vaan iltapalat naamaan ja en jaksanu, enää ees kirjottaa tätä haastetta vaikka oli niin tarkotus. Sitten aloin vielä kattomaan opiskelijan papereita kun sillä oli arviointi seuraavana päivänä ja mulla se nyt jäi näin myöhäseen kun en tajunu että ollaan vielä lähössä sinne Ahonperälle.

PÄIVÄN KUVA
Mun tuurilla on ollut tääs kaikenlaista säätöä, että vihdoin sain tän sähkötupakan itteleni. Valitsin tuollasen mun tyylisen Dragon desingin. En siis ole lopettanut tupakan polttoa vaan vaihtanut sähkötupakkaan!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti