sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

Haaste ~ Day six



"Haasteen tarkoituksena on antaa lukijoiden seurata sinun elämääsi viidentoista päivän ajalta. Sinun tulee ottaa päivittäin kuva seuraavista aiheista: * AAMU - NAAMA - HIUKSET - RUOKA - TÄRKEINTÄ - PÄIVÄ - ILTA - PÄIVÄN KUVA. * + Sinun täytyy kertoa päiväsi kohokohdat ja kuulumiset."

AAMU
Tänä aamuna onnistuin olla potkasematta Mölliä joka on alkunu nukkumaan mun jalkopäässä. Monena aamuna potkasen sitä ja sitä vituttaa ja se lähtee rappusille nukkumaan, nyt jalkahipasi ja ei tullut potkua :D Se siirtyi siitä sitten purisemaan ja puskemaan mua. Kaappasin sen kainaloon ja aloin rapsuttelemaan ja se jäi siihen tyytyväisenä. Siis oikeesti yleensä jos sen kaappaa syliin ja vähänkin hellittää otetta se hyppää heti pois. Se ei tykkää haleista, mutta nyt se viihtyi siinä oikeen kauan <3 Kuva on vähän huono. 



NAAMA & HIUKSET
Lähdin kaupassa käymän, joten halusin vähän laittautuakin. Halusin laittaa nahkatakin, mutta niinkun arvelin, oli mulle vielä liian kylmä olla sen kanssa. Otin asukuvankin, mutta eipä sitä julkasta kannata koska tuli sen verran huono että ei erotu kun mustaa. (äää, miksi mun korvikset ei näy :[ )


TÄRKEINTÄ
Oma aika ja ittensä hemmottelu. Haluaisin kamalasti mennä eri hoitoihin ja ykkösenä jalkahoitoon, mutta a. ne maksaa paljon ja b. haluan sellasen justiinsa tänään, joten teen sen itse. Mut jätettiin tänään yksin kokopäiväksi ja yöksi, niin nyt hemmotteluja mulle. Mutta vielä on tarkotus oikeasti mennä jalkahoitoon ja hierontaa. Haluaisin niistä ottaa tavan ittelleni.


PÄIVÄ
Tänään ei tapahtunu mitään ihmeellistä. Kävin kaupassa ja tein kahvakuulatreenin. Ekan kerran tuntui, että treeniboostrei ehkä jopa vaikutti. Olin jo suht loppu ja väsyny, mutta niin vaan se kuula heilui sinnikkäästi :D Uusia palkkarijauheita tuli eilen ostettua ja kyllä se Cream'n cookie keksille maistui. Nam!


RUOKA
Ja mä vaan en muistanu ottaa sitä kuvaa, mutta ruokana oli niitä hyviä piffejä.

ILTA
Hemmotteluhoitoja; jalkakylpyä ja kasvonaamiota. Kattelin Piin elämän loppuun kun viimeksi nukahdin ja muutaman jakson Vampire Diaresia. Alkaa pikkuhiljaa nukkumatti kolkuttelemaan, koska: treeni, ruoka, sauna -> väsyttää! Jos vielä jaksais sängyssä lueskella ennen ku alkaa nukkumaan. Kaksi kirjaa ollu jo aika kauan luvussa.



PÄIVÄN KUVA
Mä laitan tän just siks päivän kuvaksi, että jos tää olis jonkun toisen niin tää olis mun mielestä aivan kamala :D Kokonaan Hillalle omistettu <33 Tein jalkakylvyn, jalkojenkuorinnan, raspauksen, rasvauksen ja vielä tää hieno lakkaus uudella lakalla. Ihan jees hoito eikä maksanu 80e :D Tosin onhan se varmasti siistimpää ku joku toinen sen tekee.

 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti