maanantai 17. maaliskuuta 2014

Haaste ~ Day eight

"Haasteen tarkoituksena on antaa lukijoiden seurata sinun elämääsi viidentoista päivän ajalta. Sinun tulee ottaa päivittäin kuva seuraavista aiheista:
AAMU - NAAMA - HIUKSET - RUOKA - TÄRKEINTÄ - PÄIVÄ - ILTA - PÄIVÄN KUVA.
+ Sinun täytyy kertoa päiväsi kohokohdat ja kuulumiset."


AAMU 
Ihmeen hyvä aamu, näin niinkun maanantaiksi. Oli hyvä fiilis ja ihan mukava lähteä töihin. Tosin ulkona näytti 12,5 pakkasta joka ei ollut ihan niin mukavaa. Pakkasin kaikki toppahousuista huopikkaisiin mukaan etten palellu ulos, kun on tottunu siihen plussaan. Sitten sitä paistoikin aurinko ja mulla oli sopivan lämmin. Ainoa harmitus oli, että olin muistanu laittaa auton lämppäriin, mutta aika ei ollut riittäny joten jouduin kuitenkin skrapaa ikkunaa. Kuvaa en vaan muistanu ottaa :/

NAAMA & HIUKSET
Tänään tän näköistä nassua :) Korviksetkin vaihdettu! ja tänään vaikutti Amorphis-paita!

 


RUOKA
Mun päivällishetki :P Teidän mielestä varmasti tylsää ja samaa, mutta mun mielestä erittäin hyvää ja varsinkin sillon kun on nälkä.

 
PÄIVÄ
Niin kun jo aamusta sanoin niin päivä jatkui moitteetomana. Mikään ei oikeasti vituttanu ja energiaakin riitti. Hemmottelu viikonloppu ilman krapulaa oli ehkä hyvä. Maanantaikaan ei tuntunu maanantailta :)

ILTA
Töistä kaupaan -> banaania ja muutama rahka varmuudeksi + raejuustoa, kotiin ja kahvia nassuun. Latarit naamaan ja treenit. Hikeä kyllä puski!

 TÄRKEINTÄ
Mä aina mietin tätä vaikeimman kautta, niin mitä jos lähdettäis vaikka niistä ihan normijutuista, mitä ei oikeesti edes ajattele erikseen, ja ehdottomasti pitäisi useamminkin muistutella ittellensä. Eli tänään kun olen nyt ehkä jopa liiaksi hehkuttanu päivän hyvyyttä niin osaksi se johtuu tietenkin niistä ihanista työkavereista. Meillä on hyvä porukka ja tullaan tiiminä hyvin toimeen.  Heitetään läppää, naureskellaan yhdessä ja meillä on oikeesti kivaa ja hommat hoituu siinä samalla. Oikeesti eihän se päivä ees olis voinu olla hyvä, jos töissä olis paskaa ja paska fiilis. Ja olen myös iloinen siitä että mulla on töitä. Niih, nehän sopimuksen mukaan loppuu 31.6...

PÄIVÄN KUVA!

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti