keskiviikko 19. maaliskuuta 2014

Haaste ~ Day nine & ten

Haasteen tarkoituksena on antaa lukijoiden seurata sinun elämääsi viidentoista päivän ajalta. Sinun tulee ottaa päivittäin kuva seuraavista aiheista:
AAMU - NAAMA - HIUKSET - RUOKA - TÄRKEINTÄ - PÄIVÄ - ILTA - PÄIVÄN KUVA.
+ Sinun täytyy kertoa päiväsi kohokohdat ja kuulumiset."


Nyt kävi niin, että olin eilen vielä oikeesti päivittämässä tätä haastetta, mutta mulla meni niin totaalisen hermo tän paskan tietokoneen kanssa niin päätin suosiolla jättää sen tähän päivään.

AAMU, Day nine
Tänään oli aamulenkkipäivä ja mittarihan näytti mukavasti pakkasta. Mulla oli kaikki mun paksuimmat ulkkarit töissä joten vedin parit ohuemmat housut jalkaan ja olikin oikeastaan ihan mukava ilma lenkkeille. Ei mulla kyllä kylmä ollu. Sauvat jätin suosiolla kotiin, kun varmasti olis ne sormet paleltunu noissa asteissa. 


 


NAAMA + HIUKSET. Day nine
Hiuksissa ei oo mitään erikoita joten esittelen mun hienoa viikatemieshuppua :D



RUOKA, Day nine
Tänään oli paska ruokapäivä joten siitä ei mitään sanottavaa tai kuvattavaa, piste.

TÄRKEINTÄ, Day nine
Mulla päivä alkoi hyvin, mutta loppua kohden itse aiheutetusti huononsin sitä, mutta loppujen lopuksi sain itteni tsempattua ja maailma ei kaadu tähän. Positiiviset ajatukset kunniaan ja ajatellaan vaikka mitä kaikkea hyvää elämässä on ja mitä on jo saavuttanu ja mitä vielä voi saavuttaa. Pienistä en romahda. NIH!



PÄIVÄ, Day nine
Tänään sadutettiin lapsia. Olihan ne niin hauskoja tarinoita kun tiesinkin lasten suusta tulevan :) Tosin tää voi olla joillekin lapsille erittäin vaikea ja haastava, mutta lähettiin siitä tilanteesta että lapsi keksii täysin ite, enkä antanu mitään herätteitä. Kuvia oli jota voi näyttää jos menee vaikeeksi, mutta tässäkin orava tippui puusta jo ennen kun sain kynästä korkin pois :D




ILTA, Day nine
Mä en yksin kertasesti tehnyt mitään joka oli todella outoa. Mua väsytii jo seittämän aikaa ja oli fiilis että jotain pitäis tehä, mutta silti en tehnyt. Makaa röhnötin sohvalla, selasin nettiä ja tilaukseen lähti muutama juttu.
Niin ja en yhtään todellakaan pidä violetista!! (kuvat pitäisi olla omia, mutta nyt poikkeus!)



PÄIVÄN KUVA, Day nine
Taivas aamulenkillä <3


AAMU, Day ten
Ylös, ulos ja lenkille. Oli taas satanu lunta ja se kyllä vähän otti päähän. Kerkesin sinne ennen aura-autoa ja olihan se vähän paskaa rämpiä tuolla lumessa, mutta olishan sitä pahemminkin voinu olla. Vähän eri meininki kun eilen vaikka kello 6 suurinpiirtein kummassaki.



NAAMA, Day ten 
Ja ei, en edelleenkään tykkäää violetista, muuten vaan sävyntin paidan, tukan, korvikset ja avainnauhankin samaan ;P





HIUKSET, Day ten
Hei tänään on hiuskuvaa! Tää on sellanen lettiä mitä aina  välillä pyydän työkaveria tekemään, kun tykkään tästä. Tää on äkkiseltään kyhätty ilman harjaa, mutta passsaa mulle :) Haluisin hirveesti osata itekin tehä lettejä ja kampauksia, mutta ei.



RUOKA, Day ten

Oon ihastunu nyt tohon kesäkurpitsaan. Kun oon aina jotenkin ajatellut että se pitää paistaa, että se on hyvää. Eihän se paljon miltään maistua, mutta kivaa vaihtelua vaikka kurkulle.



TÄRKEINTÄ, Day ten
Iskä soitti mulle tänään, joka oli mukavaa, koska se soittaa mulle harvoin. Se  ei ole mikään puhelimessä höpöttäjä ja sillä on yleensä jotain asiaa oikeesti jos soittaa. Olihan sillä nyttekin ja mietin jo että onko se jotain hyvää vai huonoa kun alkaa noi isovanhemmat olemaan sen ikäsiä että niitä saa pelätä, mutta tällä kertää asia oli vähän kumpaakin mutta tällä hetkellä vielä ihan positiivista.

PÄIVÄ, Day ten
Tääkin päivä oli aika tylsä. Normaalia töissä olemista ja kotona kerkesin pyörähtää kahvilla ja kävästä apteekissa kunnes piti mennä takasin istumaan palaveriin. Apteeksita hain maitohappopakteereita, kun maha on taas ollu ihan kummallinen. Söin hetki sitten 10 päivän antibioottikuurin ja ehkä se on aihetuttanu ongelmia. En aikasemmin tiennykkään, että monesti kun antibioottikuurin syö niin suositellaankin ottamaan samalla maitohappobakteereita. 




ILTA, Day ten
Eipä tässä sitten muuta kun blogin kirjoittelua, iltapalaa, Salkkareita ja Juttaa. Lepopäivä muuten tänään, mutta 10minsan keppijumpat pitää tehä.






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti