sunnuntai 5. elokuuta 2012

Mekko

Tällä viikolla saatiin vihdoin aikaseksi tehä kesäkeittoa. Siitä on jo ollu jonkun aikaa puhetta, mutta mitään ei ole tapahtunut. Musta vaan on niin omistuista kun kesäkeitto on ollu niin ällöttävää mun mielestä, että miten hitossa mä nyt voin syödä sitä :D Tehtiin Hennin laittaman ohjeen mukaan, paitsi että jätettiin sipuli, herneet ja pavut pois. Eli se oli pelkkä parsakaali, kukkakaali, porkkana keitto. Hyvää tuli, mutta jotenkin kun viimestä satsia söin töissä eväänä niin se ei enää maistunukaan niin hyvältä kun ekalla kerralla.


Tiistaina oli palkkapäivä ja sen kunniaksi menin Ojalta hakemaan yhtä paitaa, mitä olin jo aikasemmin katellut, siinä oli meinaa kivat niittikoristeet. Siellä oli hirveät alet ja en meinanu millään löytää sitä ja piti ihan kysyä. Yhdet housut mitä aikasemmin kattelin niin oli nyt alessa ja lähti 20e eli nekin oli sitten otettava matkaan. On sellasta pellavaa tai ainakin jotain sen tapasta ja mukavat päällä.



Myin taas vähän vaatteita ja ostin tilalle uuden mekon. Oon jo aikasemmin katellut sellasia, mutta ei mitään mahdollisuuksia. Nyt oli sitten Cypershopissa yhtä kokoa jäljellä ja sen takia hintakin vissiin vähän alempi. Ajattelin sitten kokeilla sitä ja sehän passas täydellisesti! Villeki pelästy ku huusin täysiä tuolla huoneessa ku sovitin sitä :P Miten oikeesti voi tulla niin pienestä iloiseks. Ihan pieni tavara tai voi sen jo tehä. Materialisti kun olen!

Lauantaina lähdettiin Kalajoelle ja sitä piti tietenkin sitten käydä ulkoiluttamassa.



Suunnitelmissa oli mennä vihdoin kattomaan Marin ja Villen vauvaa Miisaa, joka oli aivan ihana <3 Käytiin myös kalakekkerillä syömässä ja illalla sitten Kajariin eli ilmaisfestareille. Mari suosittele myös siinä kirpparilla käymistä ja ihan innoissani olin menossa sinne mutta se oli tietenkin mennyt jo kolmelta kiinni. Timo soitteli viiden aikaa ja ehdotteli että lähettäis keilaamaan eli nyt mäkin sitten vihdoin olen ollut Sanifanissa :) Sieltä mentiin vielä Lotalle ja Junskulle, (jota muuten oli pistäny amppari ja sen käsi oli turvonnut hirveän näköseksi O.o) tankattiin vähän ja lähdettiin sinne Kajariin. Neferionin oli tarkotus alottaa ysin jälkeen ja istuskeltiin  noin tunnin verran siinä puistossa odottelemassa. Keikka oli super hyvä. Levykin piti ostaa kera nimmareiden :) Vissiin 12 aikaa lähettiin sitten takas Junskulle ja Lotalle. Timon kanssa oikastiin jonku pihan poikki ja juostiin loppumatka. Sitten vähän pimenee. Muistan että mulla tuli  huono-olo ja ainut vaihtoehto oli mennä nukkumaan. En mä ilmeisesti ollu kauaa ollu enää hereillä, tyyliin tupakalla käyny. Muut oli sitten lauleskellu, saunonu ja käyny baarissakin. Mä olen kuitenkin erittäin iloinen etten ollut siellä baarissa, syystä ja toisesta kun juttuja kuulin. Mutta olipahan taas kivaa vaikka ilta vähän lyhyeksi jäikin. Nepali, Junsku ja Teemu lähti tänään sitten Metalcampiin. Sinne on luvattu tosi hyvät ilmat ja lämmintä tyyliin 30 astetta.

Muitakin kivoja juttuja on tässä tapahtunut mutta puhellaampa niistä sitten joskus :)

2 kommenttia:

  1. Mulla on niin levee perse, että ei ois toivookaan mahtua tohon :P Itekin kattelin noita kaikkia mekkoja tuolla Cyberin sivuilla, ja totesin että toi olis käynyt vyötäröltä, ehkä jopa rinnuksista, mutta lantiolta ei millään! Ees se XL.

    VastaaPoista
  2. no mä otin sen ainoan koon mitä oli eli L. Siinä ei oo mitään muuta vikaa ku että käsivarret on liian läskit. Käytössä ei haittaa, mutta en todellakaan saa sitä ite pois päältä :P

    VastaaPoista