tiistai 7. elokuuta 2012

Uimahalli auki!

Tänään pääsi pitkästä aikaa uimaan. Oli kyllä mukavaa. Ärsyttää ainoastaan se, että ite oon aina päättäny että juoksen tunnin. Mä en laske yhtään että paljon mä uin tai sellasta vaan uin tunnin. Nyt kun Ville on tullu mukaan niin se spurttailee siellä hirveetä kyytiä ja ei sitten jaksa olla siellä sitä tuntia ja valittelee että lähetäänkö jo. Nyt oltiin sitten 50 minsaa. Ainut paska oli, että mulla alkoi vetää suonta jalkapohjasta. Ei oo ikinä ennen vetäny. Tietenkin monesti on meinanu uidessa pohkeesta ja jalkapohjastakin jos on liikaa varvistellu sellasessa kohtaa missä melkeen ylettää pohjaan mutta ei kuitenkaan. Ihan perseen tuntusta :/ Pitää varmaan alkaa vetää taas mangnesiumia. Noh, ajattelin ottaa huomenna kuitenkin uusiksi kun on niin pitkä aika taas juoksemisesta kun uimahalli on ollu kiinni. On se kuitenkin ihan mukavaa kun tuntee vatsalihaksissa. Ja mikä ihaninta, ne oli löytäny mun mp3 soittimen!! Se oli kuulemman lojunu jossain korissa uimalasien alla niin ei sitä sitten oltu huomattu sieltä. Luojan kiitos en ollut vielä ostanu uutta ku olisin kuitenkin vielä joskus ostanu.

Tilasin itselleni vihdoin ja viimein lenkkarit. Sellaset Reebokin Easytonet, jota olen jo miettiny kauan. Oli 60% alennus ja maksoi enää vaan 40e + postarit 7e. Mulla siis tosiaan ei oo lenkkareita vaan jotain tennareita, että ei ne nyt oikeesti enää ollu kalliit. Haluan ne sinne Likkojen lenkille, että saa sitten luvan olla hyvät. Yritin katella jotain vedenpitäviä housujakin tänään, mutta hitto että ne on kalliita, ihan toista sataa euroa. Ois meinaa kiva jos menee sillä pyörällä töihin ja tulee tällä tavalla vettä ku nyt että ei housut olis ihan läpimärät :/ En vaan kyllä niin kalliita ala ostamaan, kun en taas sitten tiedä jääkö ne vielä isoksi. Loppuis noi sateen nyt jumalauta sentään. Mä vielä oikeesti elättelin toiveita, että tulee elokuussa erittäin hienoja ja lämpimiä ilmoja, mutta säätiedotus kuulemman sanoo, että ei enää...

Sitten ostin ensimmäisen vaatteen tuolta facebookin kirppikseltä. "Piikkilanka" hameen jossa päällä tylliä. Ite siellä vaan myynyt kaikkea mutten jaksanu tarpeeksi ettiä ittelleni mitään. Halvalla sain hameen,siinä oli reikä tyllissä ja tinkasin sitä vielä, kun en oikeesti oo mikään ompelija tyyppi. Kun se tänään tuli mulle niin aika kauan pyörittelin sitä ennen kun löysin sen reijän eli myyjä ei valehdellu. Se tosiaan oli aika pieni ja osaan mäkin sen ommella, mutta ei sitä kukaan edes huomaa.


2 kommenttia:

  1. Sun käsi näyttää ihan anorektiselta! o.O
    Ehkä sun tarvii ottaa töihin vaihtohousut :))

    VastaaPoista
  2. höh, eikä näytä. Niissä on ihan tarpeeks kaikkee ylimäärästä ku se mekkoki jää siitä kireeks :/ joo, vaihtohousut sitte tosiaan, mutta pidemmän päälle ne sateenkestävät olis kyllä paremmat, enkä haluu mitään tavallisia kurahousuja..

    VastaaPoista