sunnuntai 29. heinäkuuta 2012

Puuhailuja.

Olempa ollut laiskalla päällä, kun en oo saanu kirjotettua sitten Nummirockin -.- Onhan tässä tullu meinaa tehtyä kaiken laista. Jos sitten tiivistetään tähän postaukseen.

Viimesin festari joss pyörähdettiin oli Tuska. Tänä vuonna mentiin sinne vaan yhdeksi päiväksi kun mulla ei ollut lomaa. Anulla ja Jerellä oltiin yötä ja siis lauantai vietettiin festarialueella. Henni ja Make tuli myös lauantaiksi ja äiti. Nina oli myös siellä mutta koko vlopun ja Teemukin oli lähtenyt jo perjantaiksi sinne, mutta osti sitten vielä lauantain lipunkin ja sunnuntaina lähti meijän matkassa takasin kotiin. Oli kyllä hyvä reissu vaikka olis se kuitenkin ollu kiva olla siellä se koko vloppu. Ilmat suosi sen verran että vasta seiskalta illalla alkoi satamaan ja en mä nyt paljoa kastunu. Illalla jatkettiin Anun, Jeren ja Juhan kanssa Kallion baarien kautta Perkeleeseen. Perkeleeseen oli pistetty joku helkkarin iso pöytä keskelle tanssilattiaa joka oli ihan helvetin tyhmää, koska eihän siellä mahtunu tanssimaan. Noh, toisaalta sielä on myös istumapaikoista pulaa, mutta silti. Ostin Tuskasta kaksi paitaa, toinen TUSKA-tekstilla ja toinen Saatanaako tuijotat? ja Villelle PRKL bokserit :)






Käytiin muutama viikko takaperin pyörähtää mökilläkin kattotalkoissa. Ilmat näytti tosi pahalta kun vaan vettä sateli, mutta katosta saatiin tosi paljon tehtyä ja seuraavalla viikolla se oli sitten tehty loppuun. Meijän piti kuitenkin lähteä jo sunnuntaina kotiin kun mulla ja Jussilla oli töitä. Olipahan kiva taas mökkeillä. Saunoa ja paistaa makkaraa. Hyttysiä oli jopa vähemmän kun edellis kerralla. Uimaan en uskaltautunu kun tiesin sen olevan kylmää. Kotimatkalla nähtiin vaikka kuinka monta poroa.






Villellä on ollu lomaa ja viikko sitten perjantaina käytiin Jarilla ja Leenalla saunomassa ja grillaamassa. Ja olipahan meillä hauskaa :D Kello tais olla puol 9 kun sitä viimesen kerran katoin ja eikä mua sillonkaan vielä väsyttäny. Heräily siinä kolmen aikaa ja lähettiin merijärvelle syömään. Noh olin vähän tyytymätön mun hampurilaiseen kun en saanu samanlaista annosta ku viimeksi, mutta ehkä mun olis pitäny selittää paremmin. Villen oli tarkotus lähteä Kalajoelle Lotalle ja Junskulle, ne on nyt vihdoin muuttaneet omaan taloon. Mä kuitenkin olin suunnitellut että en hirveänä ryypiskele ja meen kattomaan työkaveria Medusaan ku se on viereilevana laulajana muutaman biisin ajan Mikko Vilkastuksessa. Nakkasin Villen kalajoelle kun se ois ollu siellä muuten joskus illalla ja ite oli tarkotus tulla saunomaa, mutta olin unohtanu avaimetkin kotiin ja joutusin palata vielä takasin hakemaan Villen avaimia (en siis kuitenkaan kotiin asti ollu päässy) ja saunareissusta tuli sitten nopea ja lyhyt. Joudun käymään kotona vielä suhkussa kun piti laittaa tukkaan vähän väriä ja tehä kookosöljy hoitoja. Asta ei mua jaksanu odottaa, joten se tuli sitten tänne. Tein vielä pekoni salaatinkin joka oli ihan tosi hyvää. Kuivaa valkkari vichyllä lipitttelin koko illan ja baarissa join yhden kossuvichyn joten päissäni en ollu. Mulla ei ollut kiinnostusta lähteä baariin tarkotus oli vaan mennä kattomaan se Maarit ja siksi pitkitin kokoajan sitä baariin lähtöä. Maarit sanoi että se vetää ne biisit viimesenä ja varma tieto oli että bändi alkaa soittaa yhdeltä. Noh, puol kahdelta kun mentiin niin Maarit veti viimestä biisiä eli ei keretty oli muuttunut järjestys -.- olin ihan tosi kiukkunen, mutta ehkä sitten joskus toiste. Ja Mikko Vilkastus oli ihan hyvä :) Ja yksi hoitolapsen iskäki tuli sanomaan, ku sen poika oli totenut musta, että "Hanne on vähän sellanen pääkallo tyyppi!" <3 Sunnuntaina oli mahti ilma ja lähdin pyöräilemään jonka jälkeen ajattelin haeka Villen kotiin, mutta se ääliö jäikin Teemun kanssa ryyppäämään. Tyhmä ei mua saa jättää sunnuntaina yksin!  Niin siis oon vihdoin ostanu sen uuden pyörän.Vanhalla oli ihan helkkarin raskas polkea ja se oli jo 12 vuotta vanha + että se oli ihan oikeesti rikki. Tilasin Hobby Hallista ihanan mustan Raleigh Dreamin. Nyt ollaan Villen kanssa käyty sitten pyörälenkeillä. Oon tälleen kesäksi jättäny Spinningissä käynnin ja käyny ihan oikeesti pyöräilee jos ilmat sallii. Laskeskelin tossa justiinsa että kun vaihdoin työmatkat autosta pyörään niin viikossa siitä tulee jo 20km. Ihan oikeesti se on ihan vaan niinku hyötyliikuntaa ja sitten vielä säästää bensat kun en mä enää paljon autolla mihinkään menekään.




Torstaina pyörähdettiin Villen kanssa markkinoilla josta vihdoin ostin sellasen tumman liilan huivin ja myös unisiepparin. Kummastakin olen haaveillu jo kauan, muuten en oikeen ees katellu mitään ku myyjät jo pakkaili kamojaan. Käytiin Ahonperällä pesemässä matot ja se yks matto niinku ei tullu puhtaaksi, mutta mä arvasin sen. Se toinen kyllä missä oli muutama läntti Möllin matoainetta tuli onneksi.

Saatanan paska tietokone. Oon ton kuvan kääntäny oikeinpäin
ja tallentanu, mutta silti se vaan kääntää sen uudestaan noin kun lisään tänne :/



 Perjantaina tynnyrisaunottiin ja paistettiin makkaraa. Lauantaina päätettiin kuitenkin lähteä sitten Ouluun. Ei me mitään lippuja Qstockiin ostettu ku oli niin helkkarin kallista, mutta mentiin sinne Kuusisaareen puistoilee. Oli ihan sairaan siisti ilman ja tosi kivaa. Puistoilut on aina kivoja. Jos se kesä nyt vihdoin. Ville lähti Jarin kanssa ettimään Leenaa ja niistä ei enää kuulunu. Meijän piti meinaa Villen kanssa käydä torilla syömässä lihatiskillä. Päätettiin sitten tyttöjen kanssa että lähetään nelivitoseen tanssimaan, mutta sinne oli niin tajuttomat jonot että ei jaksettukaan ja painuttiin Hevimestaan. Noh, tanssittiin sitten siellä ja nähtiin Teemu, Timppa, Jontte ja Takkunenkin. Ville ja Jarikin sitten tuli sinne ja jossain vaiheessa sanoin että nyt mä tarviin ruokaa. Olin viimeks syöny 11 aikaa aamupalaa, mutta tulin sillon niin täyteen ja maha reistaillu kokopäivän että ei ollu nälkä. Mentiin Maxiin ja sanoin Villelle että haluan fetakebabin ja ite oli tarkotus lähteä ulos niin päässä pimeni ja rojahdin lattialle. Pääsin sitten ihan ite ulos ja näin, liekö sitten syömättömyys ja humala vähän huonojuttu. Ville tuli pihalle veden kanssa ilman tilausnumeroa ja se ei ees tienny oliko se tilanu mitään. Ei jumalauta. Sellaset jätkät osas meille kuitenkin sanoa että ne oli ennen meitä ja tiesi meijän numeron. Kun tuli 31 kävin kysyy että onko se fetakebab ja ei siellä mitään sellasta ja lähin sitten pois ku alkoi vituttaa. Mentiin toiseen paikkaa ja sieltä ei enää saanu salaattikebab annoksia joten jouduin ottaa pizzan ku jotain oli saatava. Sielläkin hirvee ruuhka että kello oli jo yli 5 ku päästiin pois. Aamulla Ville löysi sen varaus lapun ja kuitin että sieltä oli kyllä jotain tilattu, mutta miksi helvetissä se ei voinut muistaa että tilaskin pizzan ja miten helkkarissa se voi kahessa minuutissa kun kävelee tiskiltä ulos niin unohtaa, mitä tilas vai tilasko ollenkaan ja että mihin laittoi varaus numeron!!!??? Argh. Noh eihän siinä muuta ku en olis pizzaa halunu mutta voi voi oli se hyvää :) Niin ja aamulla Ville huomas, että puhelin oli rikki. Näyttö pelkkää sateenkaarta. Meillä on ollut vähän tota epäonnea Oulun suunnalla näitten puhelimien kanssa.







Nyt sitten loppu kesän suunnitelmia on Särkkikseen lähtö, Likkojen Lenkki Oulussa työkavereiden kanssa, Äiti ja iskä + Hilla tulossa kylään vihdoin ja Katikin kyseli että millon se voi tulla ja ehdotin mun synttäri vloppua. Katotaan onko sille jotain yllätystä täällä ...hihiii

Ja yksipäivä ostin mansikoita joihin sulatin suklaata päälle ja pistin jääkaappiin kovettumaan. Sitten vaan dippailtiin kermavaahtoon ja juotiin skumppaa. Nams :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti