tiistai 27. syyskuuta 2011

Virkistäytymistä

Viikonloppu taas vietetty ja uusi viikko käynnissä. Viikonloppu oikeastaan kuluikin työpaikan virkistyspäivän parissa. Perjantaina kuitenkin käytiin Ahonperällä vähän tynnyrissä saunomassa ja sitä ennen kokkailtiin hyvät ruuat tai Ville ne oikeestaan teki.

Pippuripihviä punaviinikastikkeella, pariisinporkkanoita ja herneitä.


Ihan ensiksi kun heräsin sain ihanan aamupalan <3 Pekonia ja munia. Lähdin kymmeneksi Kestilään Maalaiskartano Pihkalaan, jonne on noin 85km. Siellä meillä oli leikkimieliset olympialaiset ja ruokailu. Meijän joukkue voitti! Ja mä sain jonku hernepussaaja tittelin :D Oli kyllä ihan kivaa. Ei harmita että tuli mentyä. Mun ihan alkuperänen tarkotushan oli lähteä Lohjalle kun mulla on synttärit, mutta sitten päätin, että äh, se on hyvä mennä tutustumaan uusiin työkavereihin. Vapaa-ajalla on aina kuitenkin ihan erilaista kun töissä. Eli siis kivaa meillä oli ja illalla oli vielä varattu saunatilat. Nautittiin alkomahoolia ja pelailtiin pelejä. Yhdentoista aikaa porukka lähti himaan ja mä jatkoin Villen yhdelle kaverille kun se oli siellä. Sieltä sitten mentiin Tuoppiin, jossa mä tilasin synttäridrinkin ittelleni. Nams, kun oli hyvää. Sanoin vaan, että tee jotain missä on Baileysiä ja se laittoi siihen myös salmaria ja maitoa ja tietenkin kermavaahtoa :) Ja sitten kerrankin olin viisas ja lähdin sieltä kotiin kun muut jatkoi vielä tunniksi Medusaan. Sunnuntai kului sohvalla makoillen (ihana sunnuntai kahteen viikkon, kun sain pitää toisen koko päivän ja yön, eikä tarvinu töihin päästää.) ja katellen Californicationin neljättä kautta ja vielä päälle sellanen leffa kun Thor. Niin ja kissojen takia kyytipoikana oli Kebabia. Hitsin kissat,vaikka se olikin vähän omavika. Otin pakkasesta kuusi pientä pizzan palasta sulaamaan. Jätin lautasen pödyälle. Meni hetki kunnes tajusin, että ei hitto. Noh tietenkin Mölli oli käyny jo yhtä palasta näykkimässä. Heitin sitten pizzojen päälle pannulaput, mutta tyhmäähän tuokin oli, koska seuraavaksi lautasella oli enää kolme pizzaa jäljellä -.- eli selvä homma, lähettiinpä sitten hakemaan Kebabit salaatilla. 

Maanantaina pitikin sitten 6.30 töihin. Kamala kun olikin vaikeeta. Ennen mä podin kamalia sunnuntai anhdistusksia, jotka on onneksi täysin poissa, ne on vaan muuttunu maanantai vitutukseksi! :/ Tänään tuli Crazy Factorilta tilaamia lävistyksiä. On ne kyllä niin halpoja, että varmasti tilaan vielä lähiaikoina lisaa. Tilasin huulikorun, korviin ihan tavallisia renkaita, tollaset käsirauta riipukset jotka oli kyllä pienemmät kun odotin ja tohon dragukseen pari banaania, jotka olikin sitten vähän lyhkäsempiä kun mun edellinen, joten pitää vielä tilata lisää. Joku tunti varmaan meni kun yritin vääntää niitä korviin. Miks helvetissä noi pallokorvikset on niiin vaikeita!!! Villelle tuli parit venytys korvikset.


Huulikoru



Viime viikollakin tuli parit paketit, mutta en voi kertoa niistä sen enempää, kun ne on Halloweenia varten ja sen pitää olla yllätys :) Tänään mä olen sitten värjäilly hiuksia kun huomenna on pitkästä aikaa kampaaja. Etuhiusten juurikasvu pitää saada vaaleeksi ennen kun meen kampaajalle laittamaan Elumeniä. Oon sen nyt muutaman kerran värjänny ite, ihan vaan rahan säästämisen vuoksi. Värjäsin myös mustan juurikasvun pois. Jos nyt edes kerrankin olis yhtäaikaa juurivärjätty liila etuhiuksissa ja juurivärjätty musta.

Tänään muuten kokeilin pitkästä aikaa tehdä munakokkelia. Ihan hyvää tuli, mutta aivan liikaa voita neuvoi joku netissä laittamaan. Niin ja eilen kokkailin jauhelijapihvejä. Sekaan tuli, pekonia, aurajuustoa, paprikakoskenlaskijaa ja vähän kermaa. Nams! Mä sanoinkin eilen, että en oo varmaan ikinä tehny ruokaa niin paljon ku oon tehny nyt muutamien kuukausien aikana!! Noh, vähän liiottelua, mutta oikeesti innostuin ihan yhtäkkiä. Ja enhän mä ees osaa tehä ruokaa!!! Se innostus lähti siitä kun päätin kokeilla karppaamista. Kun sillon sitä joutuu tehäkin itse ruokia ja kokeilla kaikkia erilaisia ettei kyllästy. Toinen on myös, että se on paljon kivempaa kokkailla kahdelle kun yhdelle.



Kissoista sen verran vielä että mulla on taas menny niihin siis niiiiiiin hermo. Valehtelematta varmaan seittämän kertaa otin ne eilen pois roskiksesta. Hitto kun toi kaappi on rikki niin ne menee sinne aina. Tälläkin hetkellä telkkari on pysähtyneenä kun kappas taitaa olla piuha irti. Vähän huvitti kun eilen aamulla Pulla tipahti vessan pönttöön :P Tuli kyllä kiire pois. Tänään aamulla oli roskiksesta otettu paprika!!! Ja saatana, kaikki siemenet pitkin poikin.

Mutta eihän siitä mihinkään pääse, että on ne söpöjä :)

Ulkona satoi vettä.

3 kommenttia:

  1. Mä arvasin että säkin alat kokkailemaan viimeistään kun vakiinnut ja alat viettää "perhe-elämää" :D
    Millon sä alotit ton karppaamisen? Et oo mulle kertonu mitään... Onks ollu hyötyä? Mekin meinataan nyt taas jatkaa sitä kunhan hynät tulee tilille, oon jo ihan kyllästynyt tähän viljapönötykseen. Toivottavasti vaan rahat riittää karppaamiseen.

    Ainakin toi pentu näyttää ihan siltä että sille tulis pitempi karva <3 Onks ne kaikki noin pörrösiä?

    VastaaPoista
  2. Pilli ja Pulla on tollasia, mutta Rommilla ei oo niin pitkä karva. Noh sillon jo oikeestaan olin alottanu kun oltiin siellä synttäreillä, mutta kunnolla sen jälkeen kun siellä söin kuitenkin sipsiä ja kaikkea. En usko että vielä on tapahtunu mitään, mutta päätin että pitää ottaa pikkasen kovempi linja näin aluksi, ku viime viikonloppunakin sorruin suklaaseen ja vähän sipsiin kun niitä oli vaan hirveesti siinä nokan edessä..

    VastaaPoista
  3. Voi, onks Mölliä käyny kiksasemassa joku tukkajumala-kissa <3 :D
    Me saatiin vihdoin tänään jääkaappi ja pakastin täyteen karppiruokaa, jos sais nyt ainakin toiset viis kiloa pois vuoden loppuun mennessä, niin oisin ainakin saavuttanu mun näennäisen tavoitteen.

    VastaaPoista