tiistai 20. syyskuuta 2011

Viikonloppu ja Tuparit vol. I

Viikonloppu on siis juhlittu ja jos viimeinki vähän raapustaisin siitä jotain. Perjantaina lähin suoraa töistä ajelemaan Ylivieskaan kun piti käydä Lidlistä hakemassa sellasia sika hyvä pikku pizzoja tupari vieraille. Samalla päätin kävästä Deviantissa kattelemassa mitä sieltä löytyy. Piilareita niillä ei ollu ollenkaan mutta ostin kuitenkin paidan ja hämähäkki hiuspinnin. En kyllä tiedä mitä sillä pinnillä tulen tekemään, koska se ei mun hiuksia pidä kyllä missään asennossa on niin pieni kiinnike, mutta ehkä mä keksin vielä jotain :)


Sitten kävin vielä Kärkkäisillä pyörähtämässä (eihän siellä voi olla käymättä jos on Ylivieskassa) ja löysinkin peilin meijän eteiseen, jonka jo esittelinkin edellisessä postauksessa. Sen jälkeen kotiin ja aloin hirveenä siivoamaan. Imuroin joku 3-4 kertaa kun tuntui että aina jäi hiekkaa johonkin, ja kissatkin sotki koko ajan uudestaan :/ Mä en todellakaan oo mikään siivousintoilija tai siisteyden perikuva, mutta noiden kissojen jälkeen tuntuu ettei ikinä ole siistiä puolta päivää kauempaa. Illalla oli vielä tarkotus lähteä käymään kaupoilla ku Oulaisissa oli kaupat auki 24:ään ja oli kellari myyntikin, mutta en vaan yksinkertasesti jaksanut. Muutama lasi punkkua ja sitten meninkin jo nukkumaan.

Aamupalan jälkeen aloin väsäämään salaatteja ja panikoimaan että tyypit tuleekin jo aikasemmin. Ville ja Jussi lähti viemään kissoja Ahonperälle, joka ehdottomasti oli hyvä ratkasu. Jes, pystyi tekemään ruokaa ilman että tarvi vahtia että joku syö ne. Sain laittaa oikeat peitot ja rahit paikoilleen. Verhot sai nostella alas, vessaan laittaa maton ja oviakin sai pitää eri asennossa :)  Mä panikoin kuitenkin ihan turhaa, koska olin valmis ihan sopivasti ja porukka tuli kuitenkin myöhemmin ku alunperin edes piti :) Teemana oli siis että kuunnellaan kokoilta ysärihittejä. JES! (Sitä listaa vois käyttää useamminkin ). Tarjolla meillä oli kinkkumakaronisalaatti, tonnikalasalaatti, karppipizzaa, pikku pizzoja ja boolia. Näytti kelpaavan, koska kaikki meni, eikä mitään jääny.

Oli tooooosi kivat tuparit ja itseasiassa myös mun ensimmäiset sellaiset. En ikinä pitäny edellisessä kämpässä tupareita, koska ensin en jaksanut ja sitten oli jo kulunu ehkä vähän liikaa aikaa ja kaikki oli jo käyny kylässä etten enää kehdannu.  Pulloja tuli lahjaksi, jotka ei varmasti pahene täällä kämpässä. Kiitti!  Mukavaksi ylläriksi vielä muutama tyyppi tuli illalla käymään, kun töiltään ei pystyny jäädä juhlimaan. Pelattiin Metal Aliasta ja yöllä osa porukasta lähti Medusaan. Taas mä hengasin siellä äijä porukassa ja kun olis tullu hyviä biisejä ni eihän mulla ollu ketään joka olis lähteny tanssimaan, eikä sitä oikeen yksin viittii. Seuraavana päivänä porukka lähti hakee pizzaa ni mä paistoin kanamunaa ja pekonia! Ja illalla oli pakko tehä karppipizza ku teki ihan sikana mieli pizzaa, kokista ja True Bloodia :)

Nyt mä olen sitten alkanut jo stressaamaan uusia tupareita, Vol. II:sia ! Eli kaikki Lohjalaiset ihanuudet on suuntaamassa tännepäin ja ootan sitä ihan hirveeti. Ensinnäkin keksittiinkin että ne on Halloween tuparit kun ajankohtakin passaa hyvin. Oma asu mulla on aikalailla jo valmiina, mutta Villen asua pohdittiin tässä koko ilta ja sekin vissiin nyt sitten selvisi. Pitää vaan vielä tilailla ja ostella jotain juttuja. Pitää alkaa pikkuhiljaa tekemään listaakin ostettavista ja leivottavista ja koristeltavista ja huhu mitä kaikkea!!! Mutta nyt mää taidan lähteä lukemaan vielä kun kello ei oo niin niin kamalasti, jos siitä nyt mitään tulee mitään kun mielessä pyörii vaan toi Halloween.

^^¤^^

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti