maanantai 12. syyskuuta 2011

Matkustelua, ostoksia ja kavereita


Perjantaina suoraan töistä yhden aikaa lähdettiin sitten Lohjalle ajelemaan. En oo siellä käynyt kuukauteen joten oli jo vähän ikäväkin kaikkia. Eli tylsästi istuttiin koko perjantai autossa ja oltiin kasilta perillä. Päästiin saunaan ja iskä oli grillaillu meille. Viikonloppuna oli siis luvassa markkinoilla käyntiä, sukulaisia ja kavereiden näkemistä.

Lauantaina ensimmäisenä ohjelmassa oli kameran osto. Paineltiin siis Gigantiin ja sieltä tarttui käteen OLYMPUS SP-610UZ. Onneksi oltiin käyty netissä tutkailemassa ennen ostamista, koska hinta oli kaupassa viiskymppiä kalliimpi. Saatiin se kuitenkin nettihintaan, mutta olishan se harmittanu jos sen olis tajunut vasta sen jälkeen kun on maksanut liikaa. Sen jälkeenhän sitten räpsittiin vaan kuvia ja tapeltiin että kummalla se kamera nyt sitten on :)

Samalla reissulla käytiin myös markkinoilla josta menin pääasiassa etsimään sormuksia. Siellä on yksi mies ollut myymässä jo monena vuotena ja oon ostanu siltä  melkeen joka kerta sormuksia. Nytkin tarttui mukaan kolme sormusta kun olen hävittänyt taas edellisiä ihan tarpeeksi.Ville halusi myös ostaa mulle jonkun synttärilahjan, joten valitsin itselleni hienon hopeisen hämähäkinseitti kaulakorun, joka piti ostaa myös paksummalla ketjulla :)


 Markkinoilta suunnattiin takas porukoille, viihdyttämään vieraita. Mun kummitäti ja setä, sekä mummu ja vaari oli tulossa kylään. Niin ja Henni ja Makekin tuli Lohjalle mua kattomaan :)  Vietettiin vähän niinku meijän synttäreitä. Äitillä ja iskällä kun on huomenna ja keskiviikkona ja mulla on sitten 24.päivä. Sain lahjaksi rahaa, rahin ja ihanan torkkupeiton jota en uskalla vielä mihinkään laittaa niin kauan kun nää kissat on vielä täällä. Äitiltä sain vielä kaiken laisia pikku juttuja. Kaveri tuli illalla istuskelemaan ja oli tosi kiva höpötellä. Juopoteltiin ja tarkoituksena oli lähteä baariin. Puhelua tuli rapujuhlista. Huhu, niiden kunto oli kohillaan. Sieltä tulleen puhelun jälkeen tuli  itelle sellanen fiilis, että nehän pitää ottaa kiinni ennen kun voi mihinkään lähteä ja mähän onnistuin siinä hyvin, valitettavasti. Baarissa oli oikein  mukavaa. Drinkkejä tuli juotua normaalia enemmän, olin mukamas rikas. Ja näki lisää kavereitakin. Jee. Oli kaikin puolin erittäin huippu viikonloppu. Oon mä kuitenkin niin pitkään nyt ollu täällä käymättäkään Lohjalla niin pienet asiat tuntui jotenkin niin mukavilta.

Noniin, ja sitten se seuraava aamu. Voi jumalauta perkele. Aivan saatanan kauhea hedari. Mä en tienny miten päin olisin ollut. Mietin että uskallanko edes puhaltaa ku oli niin tajuton olo ja aikasin piti päästä lähtemään kun Villen piti olla kymmeneltä illalla töissä. Puhallettiin kuitenkin sitten nollat ja päästiin lähtee ajelemaan ennen kahta. Sitä ennen käytiin kuitenkin Katin kautta kun se oli  löytänyt mulle Kokkolan Halpa Hallista sellaset viinilasit mitä halusin. Olen erittäin onnellinen nyt <3 Enkä saanut ees maksaa niitä, kun ne oli kuulemman meijän tupari lahja. Kiitos!


Perillä oltiin sitten kasilta, kun ei oikeastaan pysähdytty. Täällä saatiin sitten ensimmäisenä siivoilla kaikki kissanpaskat ja kuset, vaikka on niitä käyty täällä sillä aikaa kattomassa, mutta kun ne on jossain vaiheessa hölmöt laittanu vessan oven kiinni. Olin ite aika rikkipoikkikatki ja en tajua miten toi yks jaksoi töihin. Nukahdin melkein sohvalle ja Vampyyri Päiväkirjat oli silti pakko kattoa, vaikka toisella silmällähän se meni.

Mutta viikonloppu oli kiva, tosin liian lyhyt, myös Villen yövuoron takia. Ja kivaa oli nähä sukulaisia ja kavereita <3






Esittelempä vielä tässä samassa postauksessa Villen Wackenin tuliaisen mulle. Sopii tähän muiden korujen lisäksi. Tykkään.


1 kommentti:

  1. Awardi sulle: http://extreme-fool.blogspot.com/2011/09/well-dressed-lady-award.html :)

    VastaaPoista