sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Zombie Pony is the best!

Mulla ei oikeastaan oo mitään erikoista asiaa, odotan muutamia tavaroita saapuvaksi että voi niistä sitten kertoilla, mutta halusin silti kirjotella jotain. Haluan esitellä muutaman joululahjan, kun enhän mä ole edes laittanut niistä mitään kuvia. Huomasin meinaan yhtenä päivänä, että mulle on muodostunu ihan selvästi lempi kotiasu. Ennen mulla ei ees ollu sellasta, mutta nyt huomaan aina vaihtavani tän päälle kun mahdollista ja sattuu olemaan vielä joululahja.


 
                              
                              Violetit yöhousut, mahtava löytö NetAnttilasta. Ihan niinku
                              justiinsa mulle tehdyt. Äiti sitten halusi ostaa ne mulle
                              joululahjaksi.



                         Henniltä saatu Zombie Pony huppari. Mulla kun on nykyään
                         aina niin kylmä niin tää on ihan taivaallinen. On niin lämmin
                         vuori. Pidän tätä kyllä myös paljon muualla kun kotona.



    Joulun jälkeen kun lähdettiin shoppailemaan, niin löysin Seppälästä taas erittäin mun
    näkoiset tossut. Niitä oli enää yksi pari jäljellä ja mun kokoa <3 Ihanat.



Joululahjaksi tuli myös saatua uudet lakanat ja tänään tuli ne vaihdettua joihin kohta ajattelin sujahtaa lueskelemaan. Ne ei ollu ihan normaalin tuntusta ainetta, mutta ei ihan satiinilakanatkaan, siltä väliltä. Ikeassa on tähän mennessä ollut parhaimman näkösiä parisängyn lakanoita, kun yleensä ne on tuhottoman kalliita ja ihan kökön näkösiä.





Viikonloppu sujui suht rauhallisissa merkeissä. Perjantaina kävin vesijuoksemassa (piti kokeilla heti uutta sykemittaria, josta myöhemmin sitten lisää) ja muuten vaan oleskellessa ja tehtiin ihanaa Lohi"pastaa". Raastettua kesäkurpitsaa, lohta, creme bonjour valkosipuli & yrtit ja kermaa. Lauantaina tein ensimmäisen kerran omanpihan lumityöt ja iltasella käväsin juoksulenkillä. Ahonperällä käytiin pikasesti saunomassa ja Asta tuli illalla meille. Pikkasen otettiin punkkua (toiset enemmän kun toiset :)) ja lauleskeltiin karaokea. Tänään käväsin pidemmällä lenkillä ja iltapalaksi väänsi lärpäkkeitä. Vähän niinku sipsejä tai jotain pikku pizzoja. Metukkaa jonka päälle laitan vähän sweet chili kastiketta ja juustoraastetta, sitten hetkeksi uuniin ja nams kun on hyviä. Tulee rapeita kun grillivastuksella paistaa, mutta muutaman päivän kun pitää pöydällä ja antaa kuivua niin on vielä parempia.

Noh, nyt jos lähtis lueskelemaan ja palataan astialle taas kun posti on tuonu kivoja juttuloita.

4 kommenttia:

  1. Oli ihan sun näköisiä tuikkukuppeja kirpparilla, käyppä kahtoon :)

    VastaaPoista
  2. Aijaa! Ihan tuolla Justiinassa vai? Oon siellä pyriny aika paljonkin mutta ei oo kyllä osunu silmään.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne oli tullu Oulaisten fb kirpparille nyt myyntiin, huomasin eilen. Pääsetköhän tästä linkistä
      https://www.facebook.com/photo.php?fbid=523268814363245&set=oa.357874627581529&type=1&theater

      Poista
    2. Nuuo mustat kiekurat oli osassa semmosta "samettia" :)

      Poista