maanantai 28. tammikuuta 2013

Stam1na ja Eläkeläiset @ Teatria

Jes, ihan mahtava vloppu takana. Anu ja Jere hurautti perjantaina lentokoneella Ouluun ja junalla tänne meille. Haettiin ne juna-asemalta ja suunnattiin meille illan viettoon. Myös Teemu oli lähdössä lauantaina Teatrialle, joten sekin tuli tänne. Illan päätteeksi myös Lotta ja Junsku ilmestyi paikalle. Anu oli tehny mulle siis ihan sika ihanat lapaset. Mä oon niin innoissani niistä. Ne on just niin mun näköset, nyt vaan ei sitten millään saa hukkaa niitä. Tilasin siltä jo mustavioletit villasukat kun en mä sitten taidakaan jaksaa alkaa ite väsämään niitä. Saatiin niiltä myös ulkomaantuliaisina vodkapullo.


Ysin aikoihin lähdettiin Anun kanssa saunomaan. Yritin saunan jälkeen kysellä että kai me lähdetään baariin, kun olin kokoajan olettanu, että Anu ja Jere haluaa sinne, mutta vastausta ei oikeen kuulunu ja vaikutti siltä että kukaan ei oikeen haluakaan lähteä. En mä sitten alkanukaan mitään meikkaamaan. Olin menossa muka vaatteita laittaamaan yläkertaan ja vähän oikasemaan sängylle, kunnes nukahdin siihen ja heräsin kun Ville tuli herättelemään. Pisti sauna ja perjantai pikkasen väsyttämään. Lopulta porukka sitten halusikin lähteä baariin, mutta luojan kiitos Anu oli ihan yhtä väsynyt kun minä eikä myöskään halunu lähteä ja mulle tuli myös vähän pahaolo, niin me jäätiin sitten vaan kotiin nukkumaan :)

Aamulla sitten pirteenä ja ilman krapulaa. Muuthan siinä sitten melkeenpä alkoi suoraa ottaa kuppia. Me oltiin varauduttu Villen kanssa aamupalaan. Se oli semmonen semihotelliaamiainen. Paistettiin 4 pakettia pekonia ja 12 munan kokkeli, mutta kun syöjiä oli niin paisettiin heti perään toinen 12 munan kokkeli joten kaikki sai varmasti mahansa täyteen. Lotta ja Junskukin sitten päätti että lähtee meijän mukaan. Ne lähti Ouluun ajelemaan jo vähän ennen meitä, koska vei Rekon Lotan porukoille hoitoon. Mä, Ville, Anu ja Jere oltiin menossa Scandiciin yöksi, mutta muut meni sitten Jussille. Mä ja Anu mentiin hotellille valmistautumaan ja muut lähti syömään. Pakko esitellä mun ihania sukkahousuja jotka tosin sain tietenkin jo rikki. Sukkikset on ihan perseestä.



Aloteltiin siellä meijän huoneessa ja lähdettiin puol kasin aikaa Teatrialle päin.





Eläkeläiset kun alotti jo kasilta ja Stam1nakin jo heti ysin jälkeen. Jostain kumman syystä Teemu ei päässy sisälle kun vasta kolmannella yrittämällä. Siis joo tottakai sekin oli vetäny viinaa aamusta asti, mutta ei se meijän mielestä ollu siinä kunnossa että se pihalle olis pitäny jättää. Noh, pääasia että se loppujen lopuksi kuitenkin pääsi sisälle.

Eläkeläiset sekä Stam1na veti mahtavan keikan. Pitti ja letka pyöri keikat läpeensä. Itekin vahingossa pittiin jouduin kun jäin liian reunalle ja tietenkin aivan suorana kaaduin maahan, mutta hyvä että kerkes ees tajuta, että makaa maassa kun oli jo nostettuna ylhäällä :) On ne pitti porukat niin mukavia. Melkeen hukkasin taas tavarani. Mä en saatana perkele jumalauta tajua!!! Laskin hetkeksi laukun mun viereen ja seurasin sitä kun hai laivaa, kun nyt jo tiesin mitä kaikkea mulle on käyny. Ja ihan yhtäkkiä se oli poissa. Ajattelin, että se olisi vahingossa potkastu johonki, kun siitä on se letka mennyt, mutta kun sitä vaan ei mistään lattialta löytyny ja mä kuitenkin huomasin heti kun se hävis. Menin narikkaan ja se oli viety sinne. Olin varma että se on varastettu kun sitä ei lattialta löytyny, mutta se oli ilmeisesti sitten kuitenkin vaan potkastu vahingossa. Kiitos taas joku ihana ihminen. Taas lisää oppimista mulle tyhmälle..

Keikalta tuli ostettua Stam1nan ja Eläkeläisten juomapeli. Huhu. Lueskelin vähän niitä ohjeita ja en tiedä voiko sitä ikinä pelata. " Riisu alasti ja juo kolme pulloa olutta ja puhu saksaa" Oooookei :DD Keikan jälkeen otettiin taxi ja lähdettiin Hevimestaan. Sieltä kuitenkin lähdettiin suht aikasin, kello oli vasta vähän yli kaksi. Mä olisin vielä voinu jatkaa iltaa, mutta muitten kunto alkoi vissiin jo loppumaan. Porukka halusi käydä hakemassa Pizzaa jonka jälkeen suunnattiin omiin yöpaikkoihin. Mä en ottanu mitään ruokaa kun odotin vaan sunnuntaista aamupalaa. Joka sitten oli hyvä! Ihana että ei ollu mitään krapulaa niin sai syötyäkin ja tällä kertaa oli kun olikin pekonia myös :)

Heitettiin Anu ja Jere lentoasemalle ja lähettiin Jussin kämpille vähäksi aikaa. Ajeltiin Oulaisiin, Teemu ja Ville kävi hakemassa Kebabia ja mentiin meille kattomaan Putousta. Mä kävin illalla vielä Juoksemassa 40 minuuttia kun oli jotenkin sellanen fiilis että mähän meen kun ei ees oo krapulaa ja oli hyvä ilma. Sen jälkeen saunottiin ja katottiin Olipa kerran, kun sattu rästissä olemaan. Oli kyllä niin mukava vloppu. Uudestaan Anu ja Jere kylään ja meijän pitää kyllä käydä Helsinki visiitillä niitten luona.

Tuli taas otettua ihan sika vähän kuvia, mutta mä aijon ostaa uuden kameran ja tiedän jo millasen niin ehkä sitten tulee taas otettua enemmän kun A) se toimiii ja B) on sen kokonen että sitä jaksaa raahata mukana.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti