perjantai 18. tammikuuta 2013

Haastetta...

Henni haastoi mut, joten vastataanpa haasteeseen.

KERRO ITSESTÄSI KAHDEKSAN FAKTAA

1.  Jos mä saan jotain päähäni niin sen pitää tapahtua heti. Siis niin heti kun mahdollista, NYT.  Lähdin ostamaan esim. kännykkää muutamaa kymppiä kalliimmasta kaupasta, koska se toinen ei ollu enää auki enkä millään voinu odottaa enää huomiseen. Suututtaa kun Ville monesti sanoo, että kerkii sen...eihän kerkii.

2. Oon jostain syystä alkanu juomaan kahvia ihan hirveesti. Tai se tuntuu paljolta ainakin entiseen verrattuna, otan melkeen joka kerta kuppiin ainakin vähän lisää.

3. Vaa'asta on tullu mulle pakkomielle. Siellä pitää nykyään käydä joka päivä vaikka tiedän että siinä ei ole yhtään mitään järkeä. Kerta viikkoon riittäis hyvin.

4.  En osaa piirtää, eli siis kädentaidot ei ole mun juttu oikeestaan millään suunnalla. Sitä oonkin itkeny, että miksi äiti, sisko ja serkku on erittäin taitavia ja mun yli on hypätty kokonaan.

5. En tykkää energiajuomista, mun mielestä ne on ihan hirveän hajusiakin. Meinas huonosti käydä kerran darrassa kun kummallakin puolella avattiin Batteryt ja se ällö haju vaan leiju nenään.

6. Olen vilukissa. Se on yksinkertasesti nyt myönnettävä. Mulla ei nykyään oo enää ikinä lämmin, valitan ja palelen kokoajan. Mua niin ärsytti ennen tämmöset ihmiset, kun itellä oli aina kuuma, nyt kyllä tiedän tunteen. Ehkä musta tuli vilukissa siinä vaiheessa kun tajusin sittenkin tykkääväni kissoista :D

7. Entisen lempiruokani, perunamuusin melkeen lempparina korvaa entinen inhokki kukkakaalimuusi.

8.  Soitan erittäin usein äitille ja kysyn neuvoa, erittäin tyhmissäkin asioissa. Ketäpä paremmin tietäis.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti