torstai 3. toukokuuta 2012

Vappu

Maanantaina ihan innoissani lähdin töihin kun oli rento päivä tulossa. Vappujuhlintaa ja itekin pukeuduin pelleksi. Kävin kirpparilta hakemassa vaatteita ja koitin loihtia jonkun meikin naamaani. Olin ehkä vähän pelottava mutta se nyt ei ollut aivan tarkoitus. Sitten oli jätskikioski josta sai suklaa ja kinuskikastiketta ja nonparelleja jätskin lisäksi. Omnonmon. :)

Työpäivän päätyttyä, mulla oli ihan hirmunen vappufiilis ja painuin Tiimariin ostamaan jotakin vappujutta, josta löytyi mulle täydellinen tiara ja ihanat arrskat. Sitten etsiskelemään punasia sukkahousuja. Löytyi punaset ja ostin varmuudeksi vielä vaaleanliilat. Halusin ne mun leggingsien alle kun niissä oli sellanen hieno verkko, jotka vittuperkelesaatana sainkin sitten jo yhden käyttökerran jälkeen rikki :(



Sitten tulikin puheluita ja kaupan kautta lähdettiin Kalajoelle Paliineille grillailemaan. Mä ajattelin että olis ollu niin hieno ilma, että ois viihtyny terassilla ja vaikka voinu syödäkin ulkona, mutta paskat. Tuuli niin kovin Kalajoella, että siellä oli ihan sika kylmä :( Mutta hyvät oli pöperöt. Tehtiin vartaita joihin tuli kesäkurpitsaa ja paprikaa, täytettyjä tomaatteja ruohosipulituorejuustolla, halloum-juustoa ja lihaa. Nams. Ilta sujui siinä mukavasti kavereiden kanssa hengaillessa ja skumppaa juodessa. Illan päätteeksi lähdettiin vielä baariin ja sieltä Shellin kautta kotiin, josta mun pitää jostain ihmeen syystä ostaa aina suolapähkinöitä :D

Seuraava päivä olikin sitten koomailua. Lotta ja Junsku katteli Supernaturalia ja me ollaan ne Villen kanssa nähty jo, mutta ajattelin että sitä on ihan kiva katella, mutta mähän vaan nukhadin. Nukuin muutamia tunteja ja kotiin ku päästiin haettiin jätskit ja suutuin kun ärrällä ei voinu olla Pommac Lightiä kun halusin kylmää Pommacia. Ähkynä jätskin ja tippaleivän jälkeen päätettiin alkaa kattoo leffaa ja huomasin että ei hitto enhän mä pysy hereillä. Puol ysin aikaa päätin että silmät saa laittaa kiinni ja nukuin sohvalla puol 12 asti kunnes Ville sanoi, että mennään sänkyyn nukkuu. Oli siinä vaiheessa niin kummallinen olo kun oli vaan nukkunu koko päivän, en tiiä miten unta riitti, mutta kyllä sitä vaan riitti :)

Ainiin, laittelin viime viikolla mun vaatteita myyntiin ja tänään jo lähettelin paketteja. Laskeskelin että n.90e tuli tienattua. Mahtava keksint netti ja facebook!! Hiuksetkin värjäsin viime viikolla, ku oli jo niin karseet. Ostin värit Blue Black ja Plume ja sekotin niitä. Tuli ihan kivat, mutta ens kerralla laitan vielä enemmän sitä sinistä, nyt laitoin liilaa selvästi liikaa kun ei se sininen oo se hallitseva.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti