tiistai 22. toukokuuta 2012

Kesäfiilis...

Huoh, mulla on jo ihan kesäfiilis, tai no eihän se ihmekkään oo kun kahdenviikon loma alkaa kolmen viikon päästä. Tänään on ollut lämmin päivä ja aurinko paistanu, mutta sais vaan silti olla lämpimämpi ja toi tuuli lopettaa tuulemasta. Viikonloppuna oltiin Ahonperällä tynnyrisaunomassa ja illalla grillailtiin, niin hitto että oli kylmä. Asteita oli vaan 5 siinä kahdentoista aikaa, että sai vetää jos jonkin moista vaatetta päälle. Aloin jo miettimään juhannuksen Nummirockiakin, että vaatteita saa taas olla kyllä mukana kun siellä tuppaa jokaikinen kerta olla niin kylmä.

Mutta sitten hankintoihin. Joo tiiän, ettei pitäis hankkia kokoajan jotain, mutta puolustaudun sillä että oikeesti mä tarviin ihan normaaleja uusia juttuja. Niinku alushousut ja rintsikat, puolet vanhoista on jo roskis kamaa. Ja sattuikin hirmu löytö tänään, rintsikat 3 egee :D Ostin myös sukkia, jotka myöskin on pakollisia juttuja. Pitää ihan laittaa kuva kun oli niin mageet. Yleensä kaikki kuvat on aina varressa josta ne ei koskaan näy, mutta näissäpä ei. Sitten tänään mulle tuli postissa violetti toppi, jollasta etin korsetin alle. Tää on täydellisesti väärän värinen tässä kuvassa, on oikeasti tumman liila, mutta tää selkä on ihana.



 


Tänään saapui mulle myös ne rusettisandaalit josta höpöttelin aikasemmin. Otin samalla kuvan kun oon jo aikoja sitten ostanu kesäksi tunikan vai mikä lie toi nyt onkaan, sanon sitä mun kesämekoksi :D (vaikka sellaselta odotetaan kukkia ja oranssikeltavihreetä ja helmäkin joku kello, mutta!!) ja sitten tarttui tollanen kiva rusetti vyötärövyö matkaan. Mulla on vähän tehny mieli ostaa myös jotain rusettihärpäkettä tukkaankin. Mitä ihmettä? Mikä hitsin rusetti fetissi mulle on tullu :DD Tunikassa on tossa sivulla rivi hopeanvärisiä nappeja, mutta tästä kuvasta ei nyt ehkä ihan saa sitä mitä pitäis koska oikeesti toi tunikan helma levii mun mielestä enemmän hamemaiseksi, mutta anyway. Eli sais siis kovaa vauhtia tulla helteet että pääsis pitää kesävaatteita jo kunnolla. Haluaisin verkkosukat/sukkahousut, mutta pihistelen vaikka sellaset ei olekaan kalliit. Nää mun leggaritkin on oikeesti menny jo verkosta rikki ja sehän vituttaa :/


                                                                      Naama ei todellakaan ollut edustus kunnossa!

Viikonloppu vietettiin Kalajoella. Dyynissä oli Kajari clubi ja esiintyjinä Ironica, Neferion ja Endover. Kaikki oli kaveribändejä. Oli kyllä tosi mahtavat keikat, mä tykkäsin kovasti. En tosiaan ollu mitään noista ees nähny ennen. Ja voi vitsi että se Elina on nätti!! Ja lopuksi, että innostuin nyt sitten vihdoin pyöräilemään töihin.

Eli kesä sais tulla ja loma! Mulla taitaa olla joku stressi päällä, ja sellanen pidempi on suht harvinaista. Mulla on oikeesti jo aika kova ikävä Lohjalle...

Nyt pitää alkaa laittaa Hevisaurusta levylle kun lupasin ipanoille töissä, ku en ite enää jaksa sitä yhtä ja samaa kuunnella jonka sinne oon vieny.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti