sunnuntai 13. toukokuuta 2012

MP muttei kolmonen :D

Aivan ensimmäisenä esittelen mun uudet etuhiukset. Ne on todellakin siniset nyt! Koko seuraavan päivän värjäyksestä vaan kattelin peilistä että onko ne kivat vai eikö ne oo kivat, mutta onhan ne. Vaihtelu virkistää. Ja ne oikeesti näyttää tossa kuvassa sellaselta kun pitää, mikä on hassua koska noi kuvat yleensä aina vääristää sitä väriä, vai oiskohan se niin että se sitten oikeesti ei oo ihan täysin sen värinen kun pitäis :D



Ja sitten viikonloppuun. Lähettiin Jarin ja Leenan kanssa moottoripyörä messuille Raaheen. Mua ei siis tippaakaan kiinnosta mitkään pyörät, mutta Jari kyseli kuskia ja ajattelin, että no miksi ei. Ei ollut muutakaan tiedossa, en halunut ryypätä ja  kuski sai täyshoidon. Oltiin Raahen jäähallissa puol seiskan aikaa ja se oli oikeestaan aika pieni "näyttely" että oli tyyliin 10 minuutissa kierretty se. Laitan nyt kuitenkin kuvia kun niitä kerran tuli otettua. Mun silmään pistä pyörä joka oli musta violetilla liekillä, mutta ei Ville tietenkään siitä ottanut kuvaa!! No se oli oikeesti takana ja aika huonosti kuvattavissa.






Siinä sitten mentiin anniskelualueelle, nähtiin Teemu ja höpötelttin. Autossa käytiin vähän tankkaamassa ja mä sanoin haluavani kahvia. Kahvia ei näkynyt enää niin otin grillimakkaraa jonka jälkeen otin vielä kahviakin kun löysinkin sitä :D Käytiin Leenan kanssa istumassa auton kyydissä myös.


Ysiltä esiintyi Blake. En oo varmaan koskaan aikasemmin kuunnellukkaan sitä, mutta oli ihan jees. Jos olis vähän oli bilefiiliksissä niin ois voinu hyvinkin tanssia, mut nyt ei oikeen lähteny. Muut oli kyllä ihan meiningeissä. Ainoastaan sellanen negatiivinen juttu, että mulla tuli siitä laulajasta sellanen kusipää fiillis, koska Leena kysy jos pääsee sen kanssa kuvaan ja se sano että odota vähän kun käy eka viemässä kamoja pois. Odoteltiin siinä varmaan 10-15min. ja sitä ei kuulunu. Odotellessa ostin paidankin ittelleni.


                                            " Vettä on saatu lavalle, mutta ei yhtään pyyhkeitä!" Viiden minuutin
                                                päästä joku järkkäri toi pienen läjän käsipapereita :DD Kyllä mua nauratti!
                                           (Bändistä ei enempää kuvia kun meijän kamera on paska -.-)


Kymmenen jälkeen lähdettiin sitten grillille päin. Villen kanssa oltiin aamupalan voimin liikenteessä, mitä mä nyt olin sen yhden makkaran syöny joten oli jo nälkä. Jatkoin makkara linjalla ja otin makkarapannun. Nämä herkut tietenkin oli kuskin palkkiota. Kyytiläiset sitten päättivät, että jos pysähdyttäisiin Pyhäjoella paikallisessa. Ville soitti Teemulle ja ne tuli sinne kanssa. Siellä viihdyttiin puol kahteen saakka kokista ja viina juoden ja se tärkein eli karaokea laulaen. Mulla oli oikeesti hirveen kivaa, en olis uskonukkaan. Yleensä sitä viihdy ite selvinpäin muitten kännisten joukossa, mutta nyt seura oli ilmeisesti oikeanlaista ;) Ja se mikä ensimmäisenä yleensä tulee niin ei yllättäny koko iltana eli väsymys. Mentiin siitä vielä sitten Jarille ja Leenalle laulaa karaokea, mutta kolmen jälkeen päätin että lähetään kotiin, mutta ei väsymyksestä vaan hmm..humalatilan, joka ei ollut oma!!!!!

Tänään käytiin Tuulalla ja Matilla grillaamassa makkaraa :) Erittäin makkara painotteinen viikonloppu mulla, mutta ei haittaa, koska makkara on hyvää!!

Ensimmäinen äitienpäivä kun en nää äitiä! Lahja sille on kyllä postitettu ja onnet toivotettu. Eli vielä Hyvää äitienpäivää kaikille äipille ja varsinkin mun!

Tulipas kuva painotteinen kirjoitus. Noh, jos ei jaksa lukea niin voi katsoa kuvat, ja tietää ehkä silti mitä oon tehny :)

2 kommenttia:

  1. Saako kysyä että paljon sä olet laihtunut ja missä ajassa? Hyvältä näytät! :)

    VastaaPoista
  2. no aloin karppaamaan joskus syyskuussa ja kunnolla loka-marraskuussa ja vasta sillon uskaltauduin vaa'alle, että en tiedä kuinka paljon on voinu pudota jo sillon, mutta vaa'an mukaan nyt on lähteny 29kg.

    VastaaPoista