perjantai 9. marraskuuta 2012

Halloween 2012

Lähdettiin pitkästä aikaa köröttelemään Lohjalle päin. Viimeksi oltiin siellä kesäkuussa kun oli loma, ennen juhannusta. Äiti, Iskä ja Hilla kuitenkin kävi kylässä sillon elokuun lopussa. Tuntui taas jotenkin loputtomalta toi matka kun ei ollu sitä aikoihin ajellu. Henni tosiaan järkkäs tänävuonna Halloween bileet joten lauantaina oli tarkotus suunnata Saloon, mutta olihan se pakko pyörähtää Lohjan kauttakin. Vein äitille läjän vaatteita pienennettäväksi ja lyhennettäväksi ja se oli niin reipas että sai kaikki tehtyä vaikka vaan yksi hame oli tärkeä. Kiitti äiti, mä kun olen niin tunari kun ompelukoneesta on kyse. Lähettiin puol 4 paikkeilla Oulaisista ja oltiin vartin vaille 11 perillä. Tultiin mahat kurnien perille ja normi kaavan mukaan ruokaa ja saunaa ja hirveetä höpötystä äitin ja Hillan kanssa kunnes alkoi jo sitten kivasti nukuttaa. Lauantaina oli paljon puuhaa, kun piti kuitenkin käydä kummallakin mummulla piipahtamassa. Onneksi kummatkin ymmärsi että meillä tosiaan on kiire ja tultiin vaan moikkaamaan. Oli ne ilosia kuitenkin.

Mummuille lähtö veny pidempään kun ajattelin ja loppujen lopuksi tuli kuitenkin kiire. Kuudelta alkoi juhlat ja mä ajattelin että oltais perillä ajoissa ennen kuutta, kun mulla oli nakkihässäkät vielä väsäämättä, mutta eihän me keretty. Ruokaa oli kuitenkin niin paljon, että Henni sanoi ettei niitä tarvi enää tehdä ja jätettiinkin ne seuraavalle päivälle sitten syömisiksi.

Mä olen myös tollasten erikoisten meikkien suhteen niin huono, että äiti meikkasi mut ja sitten Hilla meikkasi Villen. Miksi noi kädentaidot on tullu äitille ja Hillalle ja Hennille. Miksi ne on hypänny mun yli >:/ Olen niiiin katkera siitä. Tähän tulikin mieleen, että sain Hillalata synttärilahjaksi ihan sika mageen taulun <3 Kiitti Hilla. Se tietenkin kiireessä unohtui Lohjalle, mutta kaverit tuo sen mukanaan kun tänään tulee tänne tupareihin.

Hennille piti ekaksi tulla porukkaa ainakin joku parikymmentä, mutta ihmiset sitten alkoi perumaan esteiden vuoksi mutta meillä oli silti erittäin kivaa ja syömistä ainakin riitti. Mun karppailut kyllä unohtoi vaikka oli tarkotus pitää siitä kiinni. Vedin karkkiakin (josta on tullu mulle nyt joku että sitä pitää vaan saadaa vaikka ei se alussa ollu tollanen ongelma) sen verran, että aamulla huomasi olosta, vaikka myönnän sen olon johtuneen myös siitä mitä tuli juotua :) Tarjolla oli aivan ihania suklaamuffinsseja, sekä pieniä, että isoja. Panoffeekakkua, kanapiirakkaa, Kinkkukierteitä, sitten noissa kupeissa oli joku kermavaahto, mantelijauhe, kurpitsa,kanelihässäkkä. Suklaasilmiä, kesäkurpitsaa jossa oli joku jauhelihasieni täyte (oli muuten hyviä, koska se sieni ei maistunu :)) ja tosta yhdestä piirakasta en oo varma kun en tainu maistaa, olikohan se omppupiirakkaa. Niin ja Hilla teki vielä karppipiirakkaa, joka ei näy kuvassa.


Ajattelin, että mitäköhän kissat meinaa meijän kemuista, mutta aamulla tajusin että en ollu nähny niitä juurikaan illan aikana. Ne oli fiksuja ja tais olla makkarissa piilossa :) Odotin myös kovasti Artun näkemistä. Ei olla aikoihin nähty (toisella perheen lisäys ja mulla muutto) ja muutama vuosi sitten Hennin ja Artun kanssa liikuttiin kun paita ja peppu :) Oli kyllä mukava nähdä. Sitten kuvaa illan asuista.


                                                                         Harley Quinn










Oli tosi kivaat pippalot ja illalla suunnattiin sitten vielä baariin. Gene kävi vetäsemässä Kissiäkin :P
Halloweeni on niiiiiiin ihana :) Kiitos kaikille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti