tiistai 6. maaliskuuta 2012

Yöntoive




Jes, jes! Vihdoin alkoi odotettu talviloma. Perjantaina juhlittiin vähän Villen synttäreitä kera Lotan ja Junskun ja Timokin kävi kahvittelemassa. Täytekakkua en edelleenkään tehny, mutta juustokakun 28:lla mustalla kynttilällä :) Loppuillasta lähdettiin Jarilla ja Leenalla käymään. Saunottiin ja Lotan kanssa myös ammeiltiin :) Ja loppuyö karaokea joka oli varmasti aivan tajuttoman hirveen kuulosta :) Lauantai meni sitten vähän niinkun sunnuntaina vaikka ei mulla mitään krapulaa ollukaan. Ville meni ettimään Jarilta hukkaamiaan tavaroita ja mä menin käymään lenkillä kun oli niin hitsin hieno ilman. Kotiin se sitten tuli ruokien kera ja kerkesin jo miettiä, että ei taas kebabsalaattia, mutta Leena olikin halunut mulle tilata karppiaterian. Salaattia ja "hampurilainen". Eli kaksi pihviä joiden välissä juustoa, ilman sämpylöitä. Oli erittäin hyvää vaihtelua. Kiitokset siis Leenalle siitä. Kateltiin Supernaturalia ja käytiin saunassa. Saatiin vähän parempi sauan aika, joka on nykyään vasta 19.45. Oikeesti, kaikki jotka ette oo kattonu Supernaturalia, niin mä todellakin suosittelen sitä. Älkää oikeesti olko ennakkoluulosia (niinkun uskon ja tiedän monien olevan) voitte todellakin yllättyä!

Sunnuntaina olikin sitten päivän suunnitelma se, että lähdetään Ouluun ja illalla oli Nightwishin keikka. Neljän aikaa oltiin Jussilla ja mä laittelin itteni valmiiksi ja korkattiin vähän juomia.


Kuuden maissa lähettiin sitten Teatrialle päin. Ovet aukes kuudelta ja Poisonblack alotti 19.30. Veti kyllä hyvän keikan. Olin ihan innoissani sitäkin siellä kattomassa, kun tuntui yhtäkkiä että hitto kun sitä on pitkä aika taas ku on viimeks ollu keikalla ja Henniä olisin todellakin kaivannu. Sitten mä onnistuin jotenkin hävittämään mun lompakon. Mä en jumalauta tajua miksi mä en muka ikinä opi!?? Seuraavaksi mulla ei käy enää niin hyvä tuuri, että se löytyy kaikki tavarat tallessa. Tää on meinaa jo toinen kerta ja viime kerrasta ei oo kauaakaan aikaa ja sillon tosiaan päätin että ensinnäkin muistan tästälähin aina sulkea laukun vetskarin + en käytä niitä laukkuja enää joista on vetskari rikkin. Nyt ilmeisesti vaan unotanu sen tiskille tai sitten en tiiä. Ääliö minä. Mutta onneksi taas jälleen kerran asiat hoitui. Nightwishin keikka oli huippu. Niksat kipeenä moshauksesta. Muutaman kuvan otin, mutta harmittaa kun oltiin sen verran kaukana ni en saanu kunnon kuvia. Zoomi kamerassa on ilmeisesti aika hyvä mutta itellä näkyvyys oli sen verran huono että en jaksanu keskittyä siihen. Lisää keikkoja kiitos !



Keikan jälkeen lähdettiin käymään Jussin kaverilla. Kiukuttelin vähän kun juotavana ei ollut kun kaljaa ja halusinkin sitten suht nopeasti baariin, jonne kuitenkin lähdettiin vasta yhen maissa. Mentiin 45:seen ja siellä soitteli jotain pikku bändejä. Jussin ja Villen serkku Joonaskin liitty siellä meijän seuraan.



Villekin suuttui mulle kun oli kuulemman liian ystävällinen jollekin "piripäälle". Noh, joo kyllä mä tiedän että varovainen pitää olla mutta mä en vaan taida olla ja luotan ehkä kaikkiin liikka ja toiseksi se ei kyllä vaikuttanu mitenkään vaaralliselta. Ei ees käyny mielessä, mutta Ville oli eri mieltä ja noh, mistä sitä tietää että mikä se olis olli. Kummallinen se jokatapauksessa oli, sitä en kiellä. Pojat halus pizzaa ja sitten kotiin. Mä ruokin itteni erittäin hyvällä omatekemällä karppipizzalla.

Tänään kun herättiin, niin vitsi että oli hieno ilma. Olisin halunu jäädä jotain vaikka Ouluun tekemään, mutta oli pakko tulla huolehtimaan Möllistä. Ja kotiin kun päästiin niin aurinko oli jo melkeen poissa. Olisin halunu jotain puuhata, ettei ensimmäinen lomapäivä olis tuntunu vaan sunnuntailta, mutta niinhän se sitten meni että Villeä ei oikeen jaksanu innostaa mikään ja en sitten yksin lähteny tekemään mitään vaan tyydyin siihen että vietän kakkos sunnuntain Supernaturalia kattoen. Loppu loma sitten puuhaillaankin eikä vaan maata.







hmm... :DD

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti