sunnuntai 12. tammikuuta 2014

~ 2014

Nyt sitten onkin palattu normaali elämään ja mulla oli/on paljon suunnitelmia uudelle vuodelle :) Kaikki on lähtenyt hyvin käyntiin ja oon ollu reipas, ainakin omasta mielestäni :) Päätin alottaa tehostatin ja testata kunnolla Jutan Go Fat Go- ohjelmaa, koska olen oikeasti onnistunut saamaan itselleni sellasia kiloja joita en vittu vaan halua kantaa. Tähän liittyen päätin pitää myös elämäni ensimmäisen tipattoman. Kyllähän ne kilotkin varmasti lähtee nopeammin kun ei vedä sitä alkoholia. Ja ei tällä dietillä nälissään tarvikaan olla, kolmen tunnin välein pitää syödä ja annokset on ihan  sopivia. Lounas sama kun päivällinen, mutta ilman pastaa ja lisänä raejuustoa tai kananmunan valkuaista. Salaattia ainakin lapataan ihan järjettömästi, mutta aamupuuro on edelleenkin mun lemppari, ootan aina ihan innoissani ja sekään ei haittaa että rahkaa pitää vetää koska se on herkkua!


                                                 Kaurahiutaleita, vehnälesettä, pellavansiemeniä ja raejuustoa.
                                                                 Maitokahvi ja mehukeittoa.


                                           Päivällinen. Salaattia, lohta ja perunamuussia.

                                                                            Rahkaherkku. 
                                                       Mustikoita ja boysenmarjoja + muutama tippa Steviaa.

Vaikka näin lyhyessä ajassa ei oo vielä kerenny lähtemään kun ne jouluna tuleet kilot/nesteet niin tuntuu kun olis lähteny jo monta kiloa. Olo on niin mahtava ja sen näkee peilistäkin kun ei turvota kokoajan ja oikeesti mulla oli naamakin ilmeisesti turvoksissa, koska nyt jo tuntuu että se on taas normaali.

Go Fat Go- ohjelman treenejä en noudata, koska viime vuoden lopulla tilasin ittelleni vuoden treeniohjelman ja ne lähettää sen mulle aina kerran kuussa, niin haluan noudattaa sitä. Tosin nyt tän dietin aikana teen aerobista enemmän kun siinä mun oikeassa ohjelmassa sanotaan. Mulle on siis tehty saliohjelma kotiin. Me Villen kanssa dunattiin meijän toiseen alakerran huoneeseen "kuntosali" :D Löytyy crosstraineria,  levypainoja, käsipainoja, penkki ylätaljalla, steppilautaa ja jumppapalloa. Jos näillä pärjäis jonkun aikaa. Ainii, ostinhan mä justiinsa leuanveto tangonki. Hahaa, siitä ei tuu paskaakaan, mutta harjottelua, harjottelua. Jos 10 vuoden päästä saisin yhen leuan, hyvä tavote! Sitten kun me ollaan Villen kanssa niin kovassa kunnossa, että nää ei enää riitä ja tilat on jo liian pienet ni jos sit ehkä siirtyis oikeelle salille :D Mutta hei kyllä näillä jo pitkälle pääsee.




Dietin jälkeen - joka tarkottaa sitä että sitten kun olen tyytyväinen, tilaan ittelleni uuden ruokaohjelman joka tukee sitä lihasten kasvattamista ja meen sillä, koska se on se tavote että vähän tulis massaa.

Nyt kuitenkin alkoi puhaltamaan taas toisenlaiset tuulet, yhen puhelin soiton vuoksi. Tänään kävin aamulla 45minuutin sauvakävelyllä ja eilen oli viimenen jalkatreeni ja treeni ylipäätänsä vähään aikaan. Katsotaan sitten kuukauden päästä uusiksi. Nyt on jännää menossa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti