lauantai 13. huhtikuuta 2013

Uutta.

Tuli tässä ostettua muutama uus vaatekappale. Joo, ei mun pitäny, mutta ne on ostettu pääasiassa kirpputorilta ja myin justiinsa omia vaatteita pois esim. kaikki tyllihameet. Kesäksi mä tarvin uusia kenkiä koska en omista ainuitakaan korollisia avokkaita ja mulla kävikin niin hyvä tuuri, kun käväsin Ylivieskan kirpparilla niin viidellä eurolla lähti mukaan kengät. Hah, olin niin yllättyny koska  mun kenkien löytäminen on vähän vaikeampaa, mutta en valita yhtään :) Poikkesin Cittarissa ja sieltäkin löytyi alesta yhet kengät. Noita Cittarin kenkiä mietin, että jos tuunaisin jotenkin jotain niittejä voisin liimata ja ehkä ostaa yhet rusetit jos niitä on vielä Lindexillä.




Ylivieskaan lähdin ylippäätänsä sen takia että vein suutarille laukun josta oli vetskari paskana ja yhdet säärystimet josta oli kans. Hilla antoi ne mulle ja ne on sika ihanat. Laukun ja niiden korjaus maksoi vaan 25e joten kannatti todellakin. Eilen lähdettiin Villen kanssa treffeille, keilaamaan ja syömään tuli lähdettyä tämän näköisenä.






Korsetti,PVC-minihame ja pitis/nahka leggarit on tosiaan ostettu Facebookin goottikirppikseltä. Vielä etsiskelen ittelleni jotain PVC-korsettia/toppia. Niin ja samaisesta paikasta tuli hämisrannekoru. Mä tajusin että hämikset ja seitit on niin mun juttu vaikka oikeita vihaankin :D

Käväsin Kärkkäisillä ja siellä oli jotkut huimat kenkä alet ja oli 5eurolla korkkareita. Laitoin jo takaisin hyllyyn kengät ja olin lähdössä kunnes kuitenkin tulin takas ja päätin että hitto pakko noi on ottaa. Emmin koska ne oli punaiset nilkkurit mutta sitten muistin että olin justiinsa hakenu ne säärystimet ja tulee sopimaan niiden kanssa niin hyvin yhteen plus, että hameessa on punaista ja takissakin vaikkakin eri sävyistä, mutta sopii silti. Ja tää takkihan on se mistä oon jo monesti höpöttäny ja nyt se on mulle uudestaan tehty. Vielä kesällä siihen laitetaan korsettinyöritys selkään sitten seuraavaa talvea varten.

Yks päivä mulla tuli yhtäkkiä sellanen halu kun kattelin yhen toisen tyttösen kuvia, että haluaisin joskus laittaa sukkahousut, ihan ihan ihonväriset kun aina tulee käytettyä leggingsejä. Tänään sitten kävin ostamassa sukkahousut ja iskin jalkaan. On kyllä jotenkin niin omituista, tuntuu kun olis alasti! Toiset oli vielä vaaleammat ja oli pakko ostaa ne vähän tummemmat vaikka ei nääkään tummat oo :D Erinäköstä, mutta totuttelemista on. ( ja sen jälkeen ku olin tän kirjottanu ni lähin vielä kauppaan ja ostin 20denin sukkikset kun nää aikasemmat oli 15 ja väri oli kaarna, eli kuvassa on nyt kaikista tummimmat.) Goottikirpparilta myös uus farkkuhame, joka oli pakko ostaa näiden takataskujen rusettiyksityiskohtien takia. Paita löytyi Seppälän alesta, etupuoli on sellasta tekonahkaa. Tyllihameen pitäis vielä tulla mutta laitetaan se sitten omaan postaukseensa. Tällähetkellä en meinaa omista ainuttakaan tyllihametta ja sehän piti tietenkin korjata :)




Niin ja mulla tosiaan tuli se järkkäily vimma kun sieltä Lohjalta kotiuduttiin niin ostelin koreja sun muuta ja järkkäilin kaappeja ja sain äitiltä maton vessaan. Ostin myös vihdoin sen tangon henkari vaatteille, järkkäilin laukut johonkin muualle ku vaatehuoneen lattialle ja Ville laittoi vihdoin ton yhden lampun. Ainiin ja laitoin Oreganoa, Basilikaa ja kirsikktomaatteja kasvamaan, tosin en usko että osaan niitä kavattaa MUTTA tänä aamuna tomaatissa oli jotain vihreetä!!! JEE!




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti