sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Jämäpostaus.

Oli pakko vielä tehä tällänen edellisen postauksen jämä, joka siis sisältää aika paljon kuvia :) Ihan ensin kuva tämän päiväisestä. Olin tupakalle menossa kun katsoin tosta ovesta ulos niin Möllihänse siellä tapitti kuollut orava suussa :D Se oli sitä sisälle ilmeisesti tuomassa, näytille meille minkä saaliin oli saanu. Hyh. Meillä tosiaan kolistelee tuolla katossa joku, sen kuulee ku istuskelee hiljaksia makuhuoneessa ja edelliset asukkaat sanoi, että niillä on ollut orava siellä. On jonku kolon paikannu, mutta en sitten tiedä että onko se päässy sinne jostain uudestaan. Toivon nyt että se oli justiinsa se orava minkä Möllykkä on saalistanu.



Tässä muuten vielä kuvaa kylppärin matosta jonka sain äitiltä ja lampusta jonka Ville laittoi, ei se tosin mikään uus oo mutta laitoin silti kuvan.




Sitten katsokaa nyt mun Oreganoa ja tomaattia :)


Oon kuluttanu tätä sunnuntaita lukemalla ihania blogeja. Musta on vaan niin ihana katella goottityttöjen asukuvia yms. Tulee itellekin kaikkia vinkkejä, kuten nyt keksin miten tuunaan ne mun yhdet kengät. Ja myös niitä uusien vaatteiden haluja joka ei kyllä ole hyvästä, mutta jonkun tämän tyylisin haluaisin. Jos jollain on vaikka myynnissä niin kertokaa heti! Ei sen justiinsa tämä tarvi olla mutta pvc-toppi kuitenkin.


Niin ja sitten haluaisin pitkän hameen. En oikeastaan tiedä millaisen, mutta EMP:ltä oon kurkkinu tällasta





Tähän loppuun vielä kuvaa siitä mun takista ja samalla kun niitä koreja ostelin niin löytyi tällanen ostoskori. En tiedä mitä sillä tekisin mutta oon katellu sitä jo jonku aikaa ja se on niin hieno, että se oli kotiutettava. Mun oli tarkotus niitä vaatteita laittaa myyntiin, mutta hitto ku en oo taaskaan jaksanu. En jaksa avaa sitä kassia, mittaila ja hinnotella niitä. Keksin aina jotain mielekkäämpää, joten jatkan nytkin blogien lueskelua :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti