maanantai 16. huhtikuuta 2012

Herkkuviikonloppu



Eli eli, viikonloppu oli otsikon mukaisesti herkuttelua. Olin suunnitellu, että lähdetään Kokkolan Rossoon syömään pannupizzaa paholaisenhillolla. Oli kyllä tarkotus että samalla oltas shoppailtu ku en oo koskaan käyny Kokkolassa, mutta se meni nyt sitten niin että Tuluksilla oli illalla keikka niin mentiin sinne sitten vähän myöhemmin ja Lotta ja Junskukin tuli mukaan.  Kinkku, salami, aurajuusto, paholaisenhillo pizza oli kyllä erittäin hyvää, mutta!! Ei se niin hyvää ollut kun kuvittelin, tai että tosiaan jäisin jostain paitsi ihan kamalasti kun en karpatessa syö "oikeeta" pizzaa.

Sitten oli vielä ihan pakko saada irtokarkkeja. Oon himoinnu niitä jo jonkun aikaa. Pakotin myös Villen ostamaan oman pussin kun mun pussista ei sitten todellakaan syödä kun mun  pitää syödä ihan kaikki ite :) Eilen sitten katottiin Pussikaljaelokuva (joka ei kyllä ollu mitenkään erikoinen) ja mässättiin karkkipussit tyhjiksi. Kaikki oli pakko vaan syödä vaikka oli jo täys. Vähän ajan päästä olo oli aika äklö ja mulla varmaan sokerihumala kun tuntui ettei osaa olla paikallaan. Mutta että karkkia ei tarvi todellakaan syödä vähään aikaan, tai ainakin mulle riittää pari suklaata ja oon tyytyväinen. Karkki ei oo niin hyvää kun sitä kuvittelee :)
Kaiken kaikkiaan oli mukava vloppu, ei mitään erikoista, mutta jotain kuitenkin ja sunnuntai oli löhöily päivä :)

2 kommenttia:

  1. Oo onnellinen, että susta tuntuu tolta, koska kyllä musta edelleenkin karkki on hyvää kun vaan valitsee ne lempparikarkit :D Ja kunhan ei usein syö ja liikaa kerralla :) Mutta esim. meiän pääsiäisen suklaamunat... ihan helvetin pahoja, äklömakeita ja yök, ois voinu jättää syömättä. Tumma suklaa on nykysin paljon parempaa.

    VastaaPoista
  2. siis en mä voi sanoa että se pahaa on. Ei vaan niiin hyvää kun ajttelin ja se mahdollisesti johtuu siitä että söin liikaa. Nyt kun veti överit ni ei sitten vähään aikaan tarvii syödä :)

    VastaaPoista