torstai 29. joulukuuta 2011

Joulu 2011




Nyt on sitten joulu vietetty ja syöty niin paljon kaikkia herkkuja että on jo itelläkin stoppi. Olis pitäny kyllä oikeesti tehdä itelle joku herkku kiintiö, kun nyt suklaat näyttää vaan ällöttäviltä. Mä pyörähdin perjantaina töissä ja yhden aikaa lähdettiin sitten ajelemaan Lohjalle, Mölli mukana. Voi kun se oli niin kiltisti koko matkan. Eka se oli jonku puoli tuntia laatikossa, mutta sitten päästettiin se pois sieltä. Aluksi se oli tietenkin vähän paniikissa ja meni pitkin autoa, mutta sitten mä vaan kaappasin sen syliin ja loppujen lopuksi se rauhottui siihen ja oli matkan tosi nätisti. Nyt tietää että sen voi siis ottaa muulloinkin mukaan. Pissatkin teki vasta porukoiden pihalle, eikä mun syliin :) Oltiin perillä puol kasin aikaa ja myöhemmin kaveri tuli käymään ja oli kiva nähä sitäkin pitkästä aikaa.


Lauantaina syötiin siinä neljän jälkeen ja hyvin syötiin. Lisää pitää aina hakea ja joulunahan kuuluu tulla ähky. Sen jälkeen avattiin lahjat. Ilmeisesti kaikki oli ollut kilttinä kun kuusen alla oli niitä aika paljon.

Mulle sieltä löytyi My Saga- ranne koru käärme helalla, (kiitos <3) johon kävin ostamassa uudenkin jo ennen kun lähdettiin kotiin, ihana D-rengas rannekello, jotakin vaatejuttuja, rahaa mulle, rahaa mulle ja Villelle, punaviiniä (Kiss ja Motörhed), parasta tummaasuklaata, tabletteja, pöytäliina, tyynyn päälisiä, tuplalevee peitto mulle ja Villelle, valokuvakehyksiä, kori; Jack Daniels-suklaata, kaulakoru ja kahvipurkki ja itse kudotut kynsikkäät, kaksi iittalan glögilasia, itse tehty kaulaliina, True Bloodin ensimmäinen kirja ja Villen kanssa saatiin lahjakortti Levykauppa X:n.  Möllillekin oli lahjoja tosin se oli niin tyhmä että ei voinut ees tykkää niistä. Sitä ei kiinnostanut pätkääkään mun sille ostama aktivointi pallo. Söi se niitä maitonappeja mutta vaan jos sille ite antoi ja Hennin ostamat jotkut kuivatut ankan palat ei kiinnostanut ollenkaan. Kiittämätön ääliö :D Meillä tosiaan oli vielä ohjelmassa piipahtaa mummulla ja papalla + Erjalla ja Reiskalla missä oli myös mummu ja vaari. Mummut tykkäsi kovasti mun kalenteri lahjoista. Itteä vähän harmittaa kun jotkut  kuvat on niin huonoja, mutta se tuskin mummuja haittaa vaan ajatus on tärkeä. Kello oli sitten jo yheksän kun päästiin takas kotiin. Hilla lähti Ompulle käymään ja me maisteltiin juustoja ja punkkua. Odoteltiin että ne tulee Ompun kanssa vielä meille, että voidaan pelata Hillan multa saamaa Isäntä vs. Emäntä peliä. Prkl, mikä peli :D Noh, kivaa oli ja Villen kanssa mentiin n.6 aikaa nukkumaan.





Seuraavana päivänä oli sitten vuorossa Salon reissu. Mentiin kattomaan Raskasta Joulua. Siis mulla oli siellä tosi kivaa, mutta! Jos mä olisin miettiny asiaa tarkemmin niin kaikki kaverithan tulee jouluksi Lohjalle ja juuri sillon sunnuntaina olis ollu hyvä päivä nähdä niitä kaikkia kun kaikki oli menossa juhlimaan. Ai hitto, että mua harmitti kun tajusin tän myöhemmin. Olisin voinut vaikka jättää RJ väliin, mutta mä olin jo luvannu. Sitten ajattelin että no maanantaina. Mutta myöhemmin tajusin että porukoilla on varmaan tiistaina töitä ja ne on lähteny jo koteihinsa tai sitten kaikki potee darraa..äh...noh ollaan seuraavaksi viisaampia! Tammikuussa sitten kaikkien on oltava vapaana kun tuun. Mutta siis niin, oli Salossakin erittäin kivaa. Hennillä oltiin 5 aikaa ja siellä oli jo Maken kavereitakin. Saatiin ilmaset rannekkeet kaikki. 11 jälkeen varmuuden vuoksi lähettiin jo baariin, kun keikka setti oli 2h niin ei oikein tienny, että millon alkaa. Keikka oli mahtava niinku yleensä ja mä kännipäissäni ihastuin Ari Koivuseen :O (sen hiuksen on kasvanu niin helvetisti, sitten viimenäkemän) Ainiin Henni tosiaan sanoi että ne tulee maaliskuussa kattomaan Eriniä tänne. Jee ihan tosi kivaa.


Maanantaina ajeltiin vielä Lohjalle takas ja mä olin suunnitellu sitä kavereiden näkemistä, mutta tilitin jos siitä. Eli se päivä meni sitten sohvalla rötvätessä ja vähän peliä vielä pelatessa. Tiistaina kello oli jo yli yksi kun oltiin saatu tavarat autoon ja päästiin lähtemään. Pysähdyttiin tosiaan vielä Kultajousessa ku kävin ostamassa sen helan. Sitten köröteltiin Juustoportille ostamaan juustoja ja seuraava pysähdys oli Viitasaaren Abc ja ostin Pirates Of The Caribbean - vierailla vesillä dvdn, että voi illalla vielä kyylätä sen.(vaikka mä sitten en saanukaan silmiä pysymään auki). Ysiltä oltiin perillä. Oli se jotenkin huvittavaa kun tuolla ajeli ja yhtäkkiä, ei ollu yhtään lunta, sitten taas oli lunta ja sitten ei. Meillä kutenkin oli vielä lunta :) Lohjalla näytti kun olis ollu syksy ja joku tosiaan oli ollukin sieni metsässä ja naureskellu ku ei ees talvitakkia tarvinu.

Ihanaa oli päästä omaan sänkyyn - kotiin ja hyvät unet tuli uudessa peitossa ja lakanoissa :)



(...ja mä niin otan uudesta vuodesta parempia kuvia ku joulusta. Perkele!)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti