sunnuntai 11. joulukuuta 2011

pitkästä aikaa taas...

Ohoh, pakko kyllä sanoa, että nyt on kyllä vähän liikaa aikaa siitä ku oon viimeksi kirjotellu. Oikeesti mun oli tarkoitus kirjotella siitä kun oltiin 2 viikkoa sitten Lohjalla käymässä. Oli kyllä kiva viikonloppu. Käytiin pitkästä aikaa keilaamassa. Hilla, Omppu, Jenni, Riku, minä, Ville ja Jussikin tuli kun se tuli myös meidän kyydillä etelään päin kun meni niiden porukoilla käymään. Villen porukat toi Jussin lauantaina Lohjalle ja kävi siinä samassa kahvittelemassa meidän porukoiden luona. Se oli justiinsa hyvä juttu niin näki nekin sitten vihdoin toisensa. Ilta jatkui meidän porukoiden luona karaokea laulellan ja sitten käväistiin baarissa.

"mä kuuntelen Tomppaa!"

 Sinänsä valitsin huonon viikonlopun mennä Lohjalle koska kaikki muut kaverit oli laivalla, mutta oli ihan kiva viettää se Hillankin kanssa <3 Niin ja käytiin sillon perjantaina hakemassa Henniltä sen mulle tilaama kello kun sieltä Salon ohi kuitenkin jouduttiin ajelemaan.


Mitäs kaikkea muuta tässä sitten onkaan tapahtunut...Joulukuu tuli ja sai vihdoin laittaa vähän joulukoristeita esille. Tuntui nyt yhtäkkiä, että niitä oli hirveen vähän kun kämppä on vähän isompi kun ennen. Eihän mulla nyt ole kun muutama tonttu ja jouluvaloja lyhdyssä, mutta sekin on jo mukava. Kärkkäiseltä sitten löysin juuri mulle sopivan kynttelikön. Tavallista EN olisi ostanut. Ainoastaan noi tossa roikkuvat sydämet olivat läpinäkyvät ja spreyasin ne mustaksi. Sitten mietin että haluaisin ostaa liilan joulukuusen, kun se nyt vaan jotenkin oli niin mun tyylinen mutta kun lisäsi postikulut niin kuusen hinnaksi tuli yli 40e ja musta se oli jotenkin liikaa. Katotaan ens jouluna sitten uudestaan. Valkostakin, pientä oon miettiny, mutta taitaa sekin nyt sitten jäädä. Joululahjatkin sain tällä viikolla kaikki melkeen ostettua ja tilattua. Ainostaan iskän lahja on vähän kiikun kaakun, että kerkeekö se vielä tulemaan. Tilasin sille Reinot, jotka tuunasin netissä ite, eli halusin että niissä lukee iskä. Noh, niissä sitten on 2,5-3vkon toimitus aika. Noh, jos ei kerkeä tulemaan niin sitten saa lahjansa myöhemmin. Ens kerralla sitten olen varmaan viisaampi. Vielä on ostamatta kummeille lahja, muuten asia hoidossa. Voikun se joulu jo sieltä tulis äkkiä ku haluisin lomailla...



Viime viikonloppuna oli Villen pikku joulut kalajoella dyynissä ja oltiin siis siellä. Ruokaa ja juomaa saatiin ja siellä esiintyi Eini. Ihastauin jostain kumman syystä siihen ! Oli muuten erittäin kiva ilta. Tutustuin taas uusiin ihmisiin, joka ei koskaan oo pahitteeksi. Tänä viikonloppuna meillä oli suunnitelmissa mennä vihdoinkin Ouluun shoppailemaan, mutta viime hetkellä Matti soitti että päästäiskö me lapsen vahdiksi lauantaina muutamaksi tunniksi. Noh, ei siitä haluttu kieltäytyä ja päästäänhän me sinne Ouluun sitten muulloinkin. Siitä kuitenkin vähän harmistuneena tilasin äkkiä torstai aamuna levykauppa äxäsät ittelleni Nightwishin ja In Flamesin uudet. Nightwishin uuden kuuntelin vasta viime lauantaina ekan kerran ja tykästyin kyllä siihen. Tilattiin sitten liputkin NW:n Teatrian keikalle. Harmiteltiin että se on sunnuntai päivä, mutta sitten tajuttiinkin että meillähän on seuraava viikko lomaa :) Perjantaina myös päätettiin, että syödäänpä meijän oma pikku joulu ateria. Ajattelin vasta seuraavaa perjantaita mutta Villehän on yön töissä. Ostettiin valmiiksi paistettu kinkku, graavilohta johon tehtiin ite kermaviili sekotus, tehtiin rosollia ja Ville söi vielä lanttulaatikkoa.  Ähky tuli ja melkeen sammuttiinkin sen jälkeen. Niin ja lauantaina käytettiin muuten ekan kerran meijän sauna vuorokin. 15 minuuttia ennen vuoron alkua tajutiin, että hei mehän ollaan kerrankin kotona. Se nainen oli käyny laittamassa saunan vähän normaalia aikasemmin päälle niin saatiin mekin vielä ihan hyvät löyly.

Itellä on tästä viikosta jotenkin huono-omatunto. Miksi musta tuntuu että oon syöny liikaa hiilareita? Ehkä siksi että oon syöny neljä konvehtia tällä viikolla (ja jätskiä ja ja suklaata) ja en oo urheillu yhtään !!! PRKL! Suunnittelin että jos olisin jo päässy uimahalli kammosta yli ja lähtisin kokeilemaan vesijuoksua. Kaupungin työntekijänä saan käydä kuitenkin vielä ilmatteeksi. Ainiin ja eilen kun oltiin baarissa (jooo taas, ja mua on tänään ärsyttäny se koko päivän, vaikka oli ihan hauskaa!!) Huomasin että Erin on Medusassa 24.3! JEE!

Hmm...mulla oli mukamas paljon asiaa kun aloin tätä kirjottaa, mutta nyt ne unohtui. Eipä siinä mitään jos nyt muistais kirjotella vähän useammin.

Sain muuten kudottua elämäni toiset villasukat! Ne tuli Villelle :)



                                           

                                                   ...Mun uusi seksilelu myös kaikille nähtävissä!!


                                                 ... siis mun uusi hajuvesi, joka näyttää kaalimadolta :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti