torstai 27. syyskuuta 2012

Minä.

Minähän päätin tehdä tämän myös vaikkei kukaan mua suoranaisesti haastanukaan.

10 vuotta sitten

Olin ylä asteen viimeisellä luokalla
Sain mopokortin
kävin lavalla

5 vuotta sitten


Olin valmis lähihoitaja ja tein töitä päiväkodeissa
Juoksin kaiken maailman keikoilla
HIM oli ylitse kaikkien ykkönen
Kulutin rahat huuto.nettiin


3 vuotta sitten
Sain vihdoin vakipaikan Lohjan kaupungilta
Tapasin ekan kerran nykyisen kihlattuni
muutin omaan asuntoon

1 vuosi sitten
Otin kissan!!
Muutin Oulaisiin ja irtisanoin itseni Lohjan kaupungilta
Aloitin työt Oulaisten päiväkodissa
Tapasin uusia ihmisiä ja sain uusia kavereita
Menin kihloihin
Aloitin karppaamaan ja urheilemaan

Kuluneena vuona..
Olen ostanut talon
Laihduttanut 45kg (viime vuoden lokakuusta laskettuna)
Ostanut uuden pyörän
Oppinut syömään kaikenlaista mitä en olisi ikinä uskonut
Innostunut entistä enemmän vaatteiden shoppailusta


Eilen minä..
Kävin vesijuoksemassa ja lenkillä
Ostin pikkulettupannun ja tein sillä kanamunia
Kävin töissä
Katoin telkkaria ja nukahdin aikasin


Tänään minä..
Nousin aikasemmin kun tarvis tarkotuksena kuntoilla mutten jaksanut
Tein töitä
Kävin salilla

Huomenna minä..
Herään aikasemmin ja nyt oikeasti kuntoilen
Menen töihin
Vietän iltaa Villen kanssa ja mahdollisesti jotain hyvää ruokaa

Ylihuomenna minä..
Menen Zombie Walkiin!
Juon viinaa
Pidän hauksaa

Tulevaisuudessa minä: 

Asun ainakin vihdoin siellä mun kodissa
Saan vakipaikan
Olen saavuttanut sinut painoni kanssa
Saan lapsia
Menen naimisiin
Olen onnellinen
Alan ehkä vihdoin leikkimään aikuista :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti