tiistai 25. lokakuuta 2011

Urheilua

Huhuhuijaa... tulin justiinsa Spinningistä ja oon aivan poikki. Tosin pakko sanoa, että on kyllä tosi hyvä fiilis kun tietää, että hikoili ja teki töitä sen 45 minuuttia. Tänään oli mun toinen Spinning kerta ja musta tuntuu että kyllä sitä jaksoi jo paremmin kun ekalla kerralla. Välillä tulee tappo tunne, mutta ehkä muutama kerta vielä lisää niin sujuu jo oikein mukavasti eikä tarvi yhtään "lintsata" :) Lohjalla ollessa käytiin Hillan kanssa Zumbassa, mutta en oo saanu nyt aikaseks mennä minkään sortin Zumbaan. Keskiviikkosin olis Zumba tossa samassa paikkaa kun Spinning, joten pitäis ehkä käydä kokeilemass. Ajattelin kuitenkin ensin testata kun latailin koneelle Zumba videoita, että miten se sujuis täällä himassa.

Joskus tossa viime kuussa kävin muutaman kerran lenkillä, mutta sekin sitten lopahti ja yhtäkkiä en käynyt missään enkä tehnyt yhtään mitään. Suurin osa johtuu siitä että Hilla ei ole täällä patistamassa mua sillon kun mua ei kiinnostais. On se yksin aina jotenki eriasia saada lähteneeks. Olin jo monesti ajatellu, että haluisin kokeilla Spinningiä joskus ja työkaveri sitä vielä suositteli niin päätin että perkele nyt mä lähen enkä jää vaan möllöttää. Vähän kyllä jännitti kun viime tiistaina a) poljin pyörää pitkästä aikaa sinne salille ja takas ja b) poljin sen 45min spinning tunnilla ja en oo varmaan kolmeen vuoteen ajanu pyörällä, mutta hyvinhän se sujui. Ei tullut ees paikat kipeeksi mitä kovasti ihmettelin. Vaikkakin mysteeri on, että lauantai aamuna mulla oli käsilihakset ihan saaatanan kipeät, mihin pistin syyksi sellaen vatsalihas laitteen. (On muuten mun mielestä erittäin tehokas laite. Ei tarvi ees kun muutama liike tehdä kun jo seuraavana päivänä tuntuu) Tein 3 x 15 toistoa kun tossa Kuorosotaa kattelin, niin ajattelin sen johtuneen siitä. Mutta eilen sitten mulla oli reisilihakset ja pakaralihaksetkin kipeet. Eikai se nyt herranjumala voi siitä johtua...spinning sopis siihen hyvin, mutta eihän se nyt voi viikkoa myöhässä tulla tai sitten mä olen jotenkin kummallinen.


Nyt meen botslojot tohon sohvalle, annan luvan ittelleni ottaa toisen lasin sokerimehua ja katon Salkkareita, jonka jälkeen aijon lukea kirjastosta hakemaa kirjaani.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti