maanantai 23. syyskuuta 2013

Shopping

Noniin, nyt jos tekis shoppailu postauksen. Tosiaan tehtiin työkaverin kanssa Helsingin reissu viimekuun lopulla. Meillä oli siellä yksi seminaari. Lähettiin yönjunalla ja mä tulin sitten myös yöjunalla takas, mutta yksin kun työkaveri lähti jo päivällä kotiin. Mä halusin sitten hyödyntää Helsingin reissun ja nähdä kavereita. Seminaarin jälkeen lähin vähän kaupoilla käymään ja oikeesti mä en tarvinu muuta ku niittejä mutta tietenkin sitä jäi kaiken näköstä muutakin käteen. :)

Ärsytti sitten siinä jossain vaiheessa kassien kantelu ja halusin löytää jonkun sellaisen laukun mikä on tarpeeksi iso siihen, että sinne mahtuu yhdenpäivän reissun tavarat ja Glitteristä sitten semmonen löytyikin. Ja niittejä piti tietenkin olla, koska oon nyt hurahtanu niihin. Ja tietenkin sieltä tarttui myös niittikorvikset mukaan!

 




Laukkua etsiskellessä Kappahalista löytyi ihana hame. Alaosa tuollasta jotain keinonahkaa ja muuten normikangasta. Ihan olin jo pois lähdössä ja piti takasin kääntyä kun se roikku siinä tangossa odottaen mua :) Ja justiinsa oli samana päivänä tullu viesti kännyyn että 20 % naistenvaatteista. Harvemmin tulee käytettyä noita tarjouksia niin nyt kerranki kävi tuuri.



Ja lisää niittejä, eli löysin vihdoin itselleni hienon lippiksen Seppälästä. Ihana korvaniitti pipo osui kanssa silmään, mutta  lähti matkaan vasta seuraavalla Seppälän reissulla.


Shoppailujen jälkeen Anu, Ville ja Kati tuli mun kanssa hengailemaan. Mentiin Kiasmanpuistoon istuskelemaan ja syömään eväitä. Istuskeltiin ja jutskailtiin kuulumisia, kunnes alkoi tulemaan kylmä ja mä haluisn lähteä vielä ettimään ittelleni ulkoilupukua. Alotettin H&M:stä koska en ollu valmis maksamaan siitä ihan kamalan paljon, niin Henkka Maukka hinnat tuntui mukavalta. Sieltä ei löytyny pukua mutta H&M Homesta löytyi mukavaa :) Sieltä olis voinu löytyä vaikka mitä mutta mun mukaan tarttui servettejä ja tiskirättejä.





Kävi sitten niin että löysin Stadiumista halvalla juoksupuvun. Takki ja housut 39,90 € on jo halpa. Sellastahan en ihan ettiny mutta ajattelin sen ottaa ja sittenhän mä löysin viikonloppuna Tokmannilta sen ulkoilupuvun ja halvalla senkin. Hyvä tuuri. Aikasemmin tosiaan omistin vaan yhen syysulkoilutakin ja oli mukavaa miettiä, kun oli aamulla käyny lenkillä ja vaatteet hikisenä, että jaa mitä sitä nyt laittaa sitten töihin.






Sitten olen sortunut vielä Jumpsuitiin. En voi uskoa. Sillon kun niitä tuli niin olin ihan, että hyi hitto en ainakaan ikinä halua tollasta, mutta yhtäkkiä halusinkin :) Tää on kyllä ihana näin kotona vetää päälle, syksyllä kun on jo kylmempää ja talvikin tulossa. Halppiksessa ainoastaan miestenpuolella oli näitä ja alessa. Pikkasen on lahkeet liian pitkät ja haarusta roikkuu polvissa, joten toisista taskuista ei oo mitään iloa, mutta ainakin on kunnon löllö puku :)






Loppuun vielä esittelen mun uuden puhelimen. Joo joo, kännykät ei sitten perkele millään tykkää musta. Moneskohan puhelin tää jo on mulle! Tällä kertaa mä en yksin kertasesti ollu rikkonu sitä! Akku alkoi reistailemaan ja ostin uuden. Ei mitään parannusta. Vein sen huoltoon ja se tuli takasin sieltä ja edelleen rikki. On kuulemaan kastunu ja ihan ruosteessa osat. Helvetin kiva, tasan vuoden vanha puhelin ja tykkäsin siitä. Muuta en keksi kun se että kävin lenkillä ja pidi sitä tuolla rintsikoissa kun ei ollut taskua niin se hiki on sitten päässy sinne. Eli en suosittele kenelleään. Nyt mulla onneksi on sellanen käsivarteen laitettava juttu, että sen puhelimen saa messiin. Ja tein nyt päätöksen ostaa sitten veden, iskun ja pölyn ja mitälie vielä kestävän puhelimen. Päädyin Sonyn Go:n. Sonya mulla ei vielä olekaan ollu. En tykkää Samsungin xcoverista ja tää oli vielä ookoo hintanen. Mitä sitä ostaa niitä helvetin kalliita kun ne AINA menee rikki -.-

Olin sitten vielä niin hurja että ostin valkosen puhelimen. En meinanu ite uskoa itteäni. Oisin ostanu mustan jos siellä olis ollu, mutta nyt oon oikeestaan ilonen että siellä ei ollu! Mä oikeesti tykkään tosta valkoisesta. Vaihtelua!







... ja suolasirotin <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti